پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۱۹۸۹۲
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
رئیس سازمان نهضت سواد آموزی وزارت آموزش و پرورش، عنوان کرد: بهترین وضعیت آموزشی در شهرهای کم جمعیت و مراکز شهرها است.

شعارسال: علی باقرزاده، رئیس سازمان نهضت سواد آموزی وزارت آموزش و پرورش، اظهار کرد: سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، کرمان و هرمزگان بیشترین آمار بازمانده از تحصیل و حاشیه شهرهای تهران، اصفهان، شیراز و مشهد بیشترین آمار بی‌سوادی و کم سوادی را دارند که لازم است توجه بیشتری به این استان‌ها شود.

وی افزود: بهترین وضعیت آموزشی در شهرهای کم جمعیت و مراکز شهرها است، این موضوع به دلیل توجه بیشتر افراد به مقوله آموزش و سواد است که امیدواریم این میزان توجه در تمام کشور فراگیر شود.

رئیس سازمان نهضت سواد آموزی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: سازمان نهضت سواد آموزی در این ٣ سال اخیر توجه ویژه‌ای به وضعیت کم سوادان و بی‌سوادان داشته که در این رابطه مشکلات و تنگناهای گذشته مرتفع و برنامه‌ها با جدیت بیشتری اجرا می‌شود.

وی افزود: برای هر شهروند کشور در بازه زمانی سن ١٠ تا ٤٩ سال پرونده‌های آموزشی را جست و جو می‌کنیم که پیگیری سوابق حضور در مدرسه از طریق سیستم‌های مکانیزه، دفاتر و اوراق امتحانی ٤٠ سال گذشته از جمله آنها است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار خبر 26 خرداد 1395، کدمطلب: 114628 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین