پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۰۸۴۲
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته‌نماز جمعه رشت درباره ویژگی جوانان از نگاه رهبر معظم انقلاب اشاره و درباره اهداف ترامپ در تروریسم خواندن سپاه پاسداران، بیان کرد: این حرکت مذبوحانه به دلیل شکست‌های پی در پی اسرائیل و نگرانی از عدم پیروزی نتانیاهو در انتخابات بود.
شعار سال: امام جمعه رشت با اشاره به اقدام آمریکا در قرار دادن نام سپاه در لیست تروریست، گفت: تروریست خواندن سپاه از سوی آمریکا اقدام عجیب و جدیدی نیست.

 آیت الله رسول فلاحتی در خطبه‌های این هفته‌نماز جمعه رشت ضمن تبریک ولادت حضرت علی اکبر (ع) درباره ویژگی جوانان از نگاه رهبر معظم انقلاب اشاره و اظهار کرد: جوانان در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی باید کوشا و با همت، انگیزه والا و متعالی، دارای ارزش‌های اخلاقی و معنوی، جویای دانش و علم کارآمد باشند.

وی با بیان اینکه انتظارات رهبر معظم انقلاب از جوانان امروز دقیقاً چیزهایی است که از جوانان روزهای اول انقلاب داشتند، افزود: پارسایی همراه با نشاط، شور، ابتکار، خلاقیت و دوری از تنبلی و به دنبال تقوا بودن است.

امام جمعه رشت با اشاره به روز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش در جنگ ۸ ساله و در حوادث مختلف انقلاب با حضور پررنگ خود برگ زرینی از خود به یادگار گذاشتند.

آیت فلاحتی درباره اهداف ترامپ در تروریسم خواندن سپاه پاسداران، بیان کرد: این حرکت مذبوحانه به دلیل شکست‌های پی در پی اسرائیل و نگرانی از عدم پیروزی نتانیاهو در انتخابات بود.

وی با بیان اینکه این اقدام آمریکا یک عملیات روانی جهت تفکیک بین اقتصاد تحریمی و غیر تحریمی است، تاکید کرد: آمریکا با مشاهده مقاومت ملت ایران در برابر تحریم‌ها به دنبال این است سپاه را مسئول مشکلات کشور اعلام کنند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه بخش اندکی از مشکلات اقتصادی کشور ناشی از جریانات برون مرزی است، تصریح کرد: بخش‌های عمده‌ای از این مشکلات ناشی از عدم توجه، مدیریت و سستی در تصمیم‌گیری های مهم کشور توسط دولت و مسئولان است.

آیت فلاحتی با اشاره به شکست‌های متعدد آمریکا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه، گفت: سپاه در شکست فتنه و نقشه شوم آمریکا در سال‌های ۸۸، ۹۶، عبور از تحریم‌ها، تکمیل پروژه‌های نفتی، تأمین امنیت داخلی و حفظ امنیت در کشورهای منطقه، نقش اساسی را ایفا کرده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه آمریکا بداند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خار و استخوان در چشم و گلو آنها است و از عقده‌ای که گرفته اند باید بمیرند، افزود: امروز مردم در سراسر کشور در حمایت از قوای نورانی سپاه در راهپیمایی شرکت می‌کنند. سپاه برآمده از دل مردم و در کنار مردم خواهد ماند.

وی با اشاره به اینکه حرکت زشت دولتمردان آمریکا را به فال نیک می‌گیریم، تاکید کرد: این حرکت آمریکا اگر دارای تاریخ مصرف کوتاه مدت باشد سبب ننگ خود آنها و اگر ادامه دار باشد با واکنش تند ارتش‌های جهان مواجه می‌شوند و دیگر آمریکایی و افسرانشان در هیچ نقطه از دنیا دارای امنیت نیستند.

آیت فلاحتی با بیان اینکه سپاه پاسداران همواره در تمام سختی‌ها در کنار مردم است و دشمنان ما خود عامل تعریف و محبوبیت سپاه پاسداران در دنیا شدند، ادامه داد: در طول سال‌های گذشته بارهای این کشور از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با عنوان گروه تروریستی نام برده و این مسئله تروریست خواندن سپاه چیز عجیب و جدیدی نیست.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر،تاریخ انتشار:23فروردین 1398،کدخبر:4588520،www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین