پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۰۰۸۶۷
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۴
مدیر کل آموزش و پرورش گلستان از دایر بودن کلاس‌های درس در مناطق سیل زده گلستان در روز شنبه خبر داد.

شعارسال: گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت:در جلسه‌ای با سرپرست استانداری گلستان و در پی تلاش‌هایی که برای خروج آب از مناطق سیل زده انجام شده است مصوب شد برای روز شنبه تمامی کلاس‌های درس دایردر مناطق سیل زده شود.

وی افزود:برخی از مدارسی شرایط حضور دانش آموزان در آنجا وجود ندارد را به شیفت‌های مخالف مدارس با شرایط مناسب ارجاع داده ایم.

گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش گلستان گفت:در شهرستان آق قلا مدرسه شهید مطهری به مدرسه حبیب لی، مدرسه شهید مدنی به مدرسه فاطمیه، مدرسه بنت الهدی به مدرسه مائده، مدرسه حضرت معصومه به مدرسه سمیه، مدرسه اورکت حاجی به مدرسه کمینه و مدرسه کمینه به مدرسه موحد آق قلا انتقال داده شدند.

وی افزود: در شهرستان گمیشان نیز مدارس کمینه به شیدایی، امام خمینی به حاج رجب کلته، فاطمیه به دبستان ایران، وحدت اسلامی به فاطمه زهرا (ص)، ترکمن سیمین شهر به حضرت خدیجه کبری، آخوند قلی به کانون فرهنگی تربتی، کمالی کم گامشلی به آموزشگاه توحید خواجه نفس و مدارس آرخ و بقیه نیز در مکان خود دایر هستند.

وی همچنین از ارگان‌های دخیل در امداد سیل زدگان خواست تا هر چه سریع‌تر محل‌های اسکانی برای افرادی که در مدارس هستند را فراهم کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 22فروردین1398 ، کدخبر: 6894815: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین