پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۰۱۳۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
مسئول انجمن علمی فقه و حقوق دانشگاه مذاهب اسلامی از برگزاری اولین اولین مناظره دانشجویی علوم انسانی اسلامی کشور در 25 فروردین ماه سال جاری خبر داد.

شعارسال:هادی موسوی روز شنبه  اظهار کرد: این مناظره دانشجویی با همکاری دانشگاه امام صادق (ع) برگزار می شود.
وی ادامه داد: زمان برگزاری مناظره از 25 فروردین ماه سال جاری بوده و تا 16 اردیبهشت ماه ادامه دارد. و در هفت جلسه دو ساعته برگزار می شود.
مسئول انجمن علمی دانشگاه مذاهب اظهار کرد: با توجه به دغدغه های رهبری و نظام جمهوری اسلامی در زمینه علوم انسانی- اسلامی و احساس نیاز در موضوعات اجتماعی در این زمینه نیاز بود تا تفکرهای دانشجویی که در این زمینه مهارت دارند به گفت و گو و بحث بنشینند. موضوعاتی از قبیل علوم اسلامی، دینی و اجتماعی، فقهی و فلسفی، قرآنی و علوم انسانی مورد مباحثه قرار می گیرد.
موسوی ادامه داد: شرکت کنندگان از دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و مشغول به تحصیل در رشته های فلسفه، علوم قرآن و فقه و حقوق هستند.
وی درباره تعداد تیم های پذیرش شده عنوان کرد: هشت تیم چهارنفره (یک تیم از دانشجویان دختر) به همراه یک استاد راهنما در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی از دانشگاه مذاهب و امام صادق از طریق قرعه کشی به مناظره می پردازند.
موسوی توضیح داد: این مسابقات با میزبانی انجمن علمی فقه و حقوق دانشگاه مذاهب اسلامی و انجمن الهیات و معارف اسلامی دانشگاه امام صادق(ع) با حضور اساتید برتر و چهره های برجسته در عرصه علوم انسانی-اسلامی کشور برگزار می شود.
وی عنوان کرد: داورهای اولین دوره مناظره دانشجویی علوم انسانی اسلامی حامد رستمی و شکیبا امیرخانی (اعضای هیات علم دانشگاه مذاهب اسلامی) و حبیب پور ازغدی از دانشگاه امام صادق (ع) است. همچنین در پایان دوره از طرف جهاد دانشگاهی، معاون پژوهشی دانشگاه امام صادق (ع) و مذاهب اسلامی به تمامی شرکت کنندگان گواهی شرکت در دوره داده می شود.
مسئول انجمن علمی دانشگاه مذاهب اسلامی در پایان گفت : حضور برای تمام دانشجویان دانگاه های دیگر بلامانع است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار24فروردین 98، کدخبر: 83275893، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
France
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۳
0
0
این کار یعنی گرایش به الگوی تربیت دینی انتقادی (در کنار تربیت دینی اخلاقی ،تربیت دینی فقهی و تربیت دینی معنوی)
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین