پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۲۰۵۷۴۴
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵
دبیر اجرایی مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در اردبیل گفت: ‌با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها به دنبال تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم.

شعارسال: دبیر اجرایی مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در اردبیل گفت: ‌با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها به دنبال تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم.

 ابراهیم عزیزاده پیش از ظهر امروز در اختتامیه مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در اردبیل اظهار داشت:‌ در مرحله نهایی این دوره با نظر هیئت داوران گروه‌های «آراکین» از دانشگاه محقق اردبیلی و "شمس تبریزی" از دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل با بالاترین امتیاز به ترتیب مقام‌های اول و دوم مرحله استانی را کسب و به مرحله منطقه‌ای راه یافتند.

وی با اشاره به این که مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران به مدت سه روز در دانشگاه فرهنگیان علامه طباطبایی برگزار شد، تصریح کرد: امسال چهارمین سالی است که مرحله استانی این مسابقات به همت جهاددانشگاهی در استان اردبیل برگزار می‌شود.

عزیزاده با بیان اینکه مسابقات مناظره دانشجویی به دنبال فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها شکل گرفت، افزود: در مرحله استانی این دوره از مسابقات در اردبیل چهار تیم از دانشگاه محقق اردبیلی، هفت تیم از دانشگاه فرهنگیان و یک گروه از مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی استان اردبیل به رقابت پرداختند.

دبیر اجرایی مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در اردبیل بیان کرد: برگزاری مسابقات مناظره در سطح دانشگاه‌ها می‌تواند باب جدیدی در فرهنگ‌سازی گفت‌وگو و جلوگیری از رواج و شکل‌گیری خشونت باز کند.

وی گفت: مراکز آموزش عالی و مدارس می‌توانند با اشاعه و تبلیغ برای برگزاری چنین مسابقاتی و استفاده از کارگاه‌های آموزشی متناسب، افراد را با فنون مناظره و فرهنگ گفتمان صحیح به شکل علمی و منطقی آشنا و نقش خود را به خوبی در جامعه ایفا کنند.

دبیر اجرایی مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی در اردبیل با اشاره به اینکه مرحله منطقه‌ای و کشوری این دوره از مسابقات پاییز امسال برگزار خواهد شد، افزود: مناظره علاوه بر فرصت یادگیری علمی و آموزشی، فرصت ایجاد گفت‌وگو، اجتماعی شدن و تمرین تحمل نظر مخالف، توانایی صحبت کردن و تقویت قوای استدلال را نیز در خود دارد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار:14 اردیبهشت 1398 ، کدخبر:2003968  www.tasnimnews.com ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین