پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۱۳۸۸
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰
نشست مشترک هیئت هلندی و نماینده سفارت هلند ، مجری طرح توسعه گلخانه ها ، نمایندگان سازمان تحقیقات ،آموزش وترویج کشاورزی و رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در محل سالن جلسات سازمان برگزار گردید.

شعار سال: در این جلسه، هیئت هلندی به ارائه ی طرح خویش در خصوص انتقال دانش در مورد گلخانه ها پرداختند. این طرح با در نظر داشتن مدل های مختلف آموزشی جهت انتقال جدیدترین داده های کشت گلخانه ای به گروه های هدف، با همکاری دانشگاه ها، تولیدکنندگان و دستگاه های اجرایی، جدیدترین یافته های آموزشی از مربیان آموزشی به داخل گلخانه ها انتقال خواهد یافت. این همکاری در راستای تبدیل دانش تئوری به دانش عملی در گلخانه ها خواهد بود. یکی از اهداف سازمان کمک به افزایش بهره وری و عملکرد در واحد سطح در واحدهای تولیدی با بهره گیری از فنون و تکنولوژی روز می باشد و در این راستا گلخانه ها از اهمیت ویژه ای برخوردارند. توسعه کشت گلخانه ای در کشور از سیاست های وزارت جهاد کشاورزی است که همکاری های بین المللی کمک به پیشرفت در این سیاست است. کشور هلند دارای تجارب گسترده ای در زمینه ی گلخانه می باشد و می تواند از موارد خوب همکاری های بین المللی تلقی گردد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وزارت جهادکشاورزی، تاریخ 24 فروردین 98، کد مطلب: -: www.agri-jahad.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین