پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۲۲
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸
مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری البرز از اجرای طرح اقتصاد صنایع دستی روستاهای این استان خبرداد.

شعار سال: بی بی عصمت سرفرازی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این طرح که از سوی اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری مورد توجه قرار گرفته و با توجه به ظرفیت های بالای ساوجبلاغ درحوزه صنایع دستی از روستاهای این شهرستان آغاز می شود.

وی ادامه داد: فرآیند اجرای طرح اقتصاد صنایع دستی استان البرز آموزش، بستر برای تولید و بازاریابی و فروش است که موضوع ایجاد بازارچه های دائمی در این شهرستان مورد تاکید قرار گرفته است.
مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری البرز خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های ویژه با زنان کارآفرین، فعال اقتصادی و بررسی مشکلات این افراد حاکی ازآن است که یکی از مشکلات در زمینه توسعه صنایع دستی نبود بازارچه های دائمی بوده است.

سرفرازی یادآورشد: اکنون اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری البرز با هماهنگی های انجام شده غرفه ای را بصورت رایگان برای فروش محصولات صنایع دستی بانوان در کاخ مروارید کرج اختصاص داده که امیدواریم از این ظرفیت ها بهره بیشتری ببریم.

وی با تبیین سیاست های دولت 'تدبیرو امید' درادامه گفت: رییس جمهوری تمام تلاش خود را برای تحقق وعده هایش بکار گرفته و یکی از موضوعات محوری دراین زمینه حوزه زنان است .
سرفرازی اضافه کرد: یکی از موضوعات مورد تاکید از سوی رییس جمهوری آن است که جنسیت معیار درستی برای تصدی مسوولیت و فعالیت زنان در جامعه نیست.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید در بخش مشاغل مدیریتی سهمی را برای زنان قایل شد و تبعیض بین مردان و زنان قابل قبول نیست.

با اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت خبرگزاري ايرنا، تاریخ انتشار چهار شنبه 6 آبان 1394، كد مطلب: 81815610 (4952780): www.irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین