پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۱۰۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵
ده ماه دیگر انتخابات مجلس یازدهم برگزار می‌شود و شهر فوق سیاسی اراک از هماکنون چهره سیاسی به خود گرفته و نامزدهای وابسنه به دو جریان سیاسی کشور برای ورود به انتخابات مجلس یازدهم از هماکنون وارد رقابت‌های درون گروهی شده‌اند.
شعار سال : اصلاح طلبان و اصولگرایان استان مرکزی در اراک و شهرهای دیگر این استان، از هماکنون برای ورود به انتخابات مجلس یازدهم وارد رقابت‌ شده‌اند.
ده ماه دیگر انتخابات مجلس یازدهم برگزار می‌شود و شهر فوق سیاسی اراک از هماکنون چهره سیاسی به خود گرفته و نامزدهای وابسنه به دو جریان سیاسی کشور برای ورود به انتخابات مجلس یازدهم از هماکنون وارد رقابت‌های درون گروهی شده‌اند.
آخرین گزارش‌ها حاکی از آن است که دو نماینده فعلی اراک در مجلس ‏علی اکبر کریمی (نزدیک به اصولگرایان) و سید مهدی مقدسی (اصلاح طلب) قصد نامزدی دوباره در انتخابات را دارند. در میان اصلاح طلبان، البته انبوه دیگری از اسامی به چشم می‌خورد. از جمله مرتضی سورانه و سعید نادری دو عضو اصلاح طلب شورای شهر اراک که شایعاتی درباره استعفای احتمالی آنها برای حضور در انتخابات شورای شهر منتشر می‌شود. اگر این شایعات جدی باشد این دو نفر باید تا اوایل تیر، استعفای خود را از شورای شهر اعلام کنند.
داود نعیمی معلم اصلاح‌طلب اراکی که دوره پیش در لیست دو نفره شهر اراک قرار داشت نیز از جمله نامزدهای بالقوه انتخابات برای دوره جدید به شمار می‌رود. علی یوسفی رئیس ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی نیز از جمله گزینه‌هایی است که نامش در برخی محافل اصلاح طلبان شنیده می‌شود. یوسفی دور قبل با وجود تایید صلاحیت در لیست اصلاح طلبان قرار نگرفت.
حسن بیگی از مدیران ارشد استانداری استان مرکزی، محمد حسن مقیمی معاون سابق وزارت کشور و نماینده خمین که چندی پیش بازنشسته شد و بلاخره محمود رضا آستانه، نماینده سابق و از فرماندهان دفاع مقدس و رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان مرکزی، از دیگر گزینه‌هایی هستند که نامشان در گوشه و کنار شنیده می‌شود.

اصولگرایان و فرماندهان
در میان اصولگرایان هم به اندازه اصلاح طلبان اختلاف و تشتت آرا هست. اصولگرایان فراموش نکرده‌اند وقتی انتخابات ۴ سال قبل به دور دوم کشیده شد، علی اکبر کریمی که دور اول وارد خانه ملت شده بود، بیانیه داد و اعلام کرد از هیچ نامزدی حمایت نکرده است، اما احمد آزاد نفر پنجم انتخابات از محمدحسن آصفری حمایت کرد.
 در دور دوم مقدسی و آصفری با هم رقابت می‌کردند که در نهایت مقدسی راهی خانه ملت شد. بعد از آن آصفری، که از منتقدان جدی و تندروی برجام بود، معاون پارلمانی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور شد و همچنان علاقه‌مند به پس گرفتن صندلی خود در بهارستان است.
به جز کریمی، آزاد، آصفری که مثلث اصولگرایان در انتخابات گذشته بودند، عباس رجایی نیز تمایل دارد بار دیگر در میان نمایندگان مجلس قرار بگیرد. جمشید مرادی رییس اسبق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی و رییس ستاد انتخاباتی علی اکبر کریمی، ابوالفضل فخرالاسلام به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی، سید احمد لطفی نماینده مجلس هشتم اراک از دیگر چهره‌های مطرح اصولگرایان برای انتخابات مجلس یازدهم در استان مرکزی هستند.

شعار سال ، بااندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت رویداد 24، تاریخ انتشار: 3 اردیبهشت 1398، کدخبر:،www.rouydad24.ir172179

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۳
0
0
نتیحه این انتخابات مجلس دیدنی است
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین