پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۳۳۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
رییس بخش پلاستیک و ترمیمی بیمارستان فارابی گفت: ۱۰ تا ۱۵ درصد کودکان دچار انسداد مادرزادی مجرای خروجی اشک هستند و بیش از ۸۰ درصد تا یک سالگی بهبود می‌یابند، اما ۱۵ تا ۲۰ درصد بعد از این سن هم مشکل دارند که برای این کودکان باید اعمال جراحی مختلفی مانند سونداژ مجرای اشکی انجام داد.

شعارسال: رییس بخش پلاستیک و ترمیمی بیمارستان فارابی گفت: ۱۰ تا ۱۵ درصد کودکان دچار انسداد مادرزادی مجرای خروجی اشک هستند و بیش از ۸۰ درصد تا یک سالگی بهبود می‌یابند، اما ۱۵ تا ۲۰ درصد بعد از این سن هم مشکل دارند که برای این کودکان باید اعمال جراحی مختلفی مانند سونداژ مجرای اشکی انجام داد.

ابوالفضل کسایی افزود: رشته چشم پزشکی به رشته‌های مختلفی تقسیم می‌شود که یکی از این رشته‌ها، جراحی پلاستیک و ترمیمی چشم است. این رشته شامل سه قسمت بیماری‌های اوربیت، بیماری‌های پلک و بیماری‌های سیستم خروجی اشک می‌شود.

این چشم پزشک ادامه داد: یکی از شایع‌ترین اعمال جراحی در این رشته چشم پزشکی، جراحی‌های پلاستیک و زیبایی پلک است که معمولا برای افرادی انجام می‌شود که بین 45 تا 60 سال دارند. با اعمال جراحی مختلف روی پلک‌های فوقانی و تحتانی، تغییراتی از لحاظ زیبایی برای این بیماران انجام می‌شود.

کسایی بیان کرد: همچنین ضایعه افتادگی پلک نیز در این رشته مورد جراحی قرار می‌گیرد.

رییس بخش پلاستیک و ترمیمی بیمارستان فارابی اظهار کرد: آگاهی بیماران باید در زمینه بیماری‌های چشم افزایش پیدا کند. زیرا یکی از مشکلات جامعه این است که مردم به افراد غیرمتخصص مراجعه کرده و دچار عوارض می‌شوند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از سایت خبری ایران پزشک ، تاریخ انتشار: 2اردیبهشت 1398 ، کدخبر:11388 ،www.iranmd.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۴
0
0
این مشکل کودکان اکثرا زود حل میشه و جای نگرانی هم نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین