پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۴۸۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۰
طبق مصوبه شورای شهر تهران خبرنگاران و بیماران خاص و معلولین از تخفیف ۹۰ درصدی طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا( زوج و فرد سابق) برخوردار هستند.

شعارسال: عمار سعیدیان فر، مدیر واحد ساماندهی محدودیت‌ها و طرح‌های ترافیک در ارتباط با تخفیفات طرح ترافیک اظهار داشت: طبق مصوبه شورای شهر تهران خبرنگاران و بیماران خاص و معلولین از تخفیف ۹۰ درصدی طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا( زوج و فرد سابق) برخوردار هستند.

او افزود: ساکنین محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا، نیز از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار هستند و همچنین یک خروج قبل از ساعت ۸:۳۰ صبح و یک ورود بعد از ساعت ۱۷ رایگان خواهند داشت.

سعیدیان‌فر گفت: از اول تیر شهروندان باید عوارض تردد در محدوده کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد) را پرداخت کنند که هزینه عوارض آن نصف عوارض طرح ترافیک است و برای ترددهای زیر ۲۰ روز عوارض محدوده کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد) رایگان است ولی شهروندان حتماً به این نکته باید توجه داشته باشند که برای این محدوده نیز باید همچون طرح ترافیک از طریق مراجعه به سایت «تهران من»ثبت‌نام کنند.

مدیر واحد ساماندهی محدودیت‌ها و طرح‌های ترافیک ادامه داد: افرادی که معاینه فنی برتر برای خودروهایشان داشته باشند نیز از تخفیف ۲۵ درصدی برخوردارند همچنین بر اساس مصوبه شورای شهر تهران آژانس‌ها و مؤسسات اتومبیل کرایه از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار بوده و اگر سه سند سفر در سامانه سفربرگ شهرداری اخذ کنند تخفیف ۷۰ درصدی خواهند داشت.

به گفته سعیدیان فر راننده‌های وانت‌بار نیز تخفیف ۵۰ درصدی داشته ولی اگر یک باربرگ از سامانه بارانه دریافت کنند تخفیف ۷۰ درصدی خواهند داشت.

او گفت: سرویس‌های مجاز مدرسه و خودروهای آموزش رانندگی نیز تخفیف ۷۰ درصدی داشته و همه پلاک‌های ویلچر عوارض طرح برای آنها صفر است.

مدیر واحد ساماندهی محدودیت‌ها و طرح‌های ترافیک خاطرنشان کرد: افرادی که در حساب شهروندی خود اعتبار کافی داشته باشند در صورت ورود به طرح نیز تخفیف ۲۰ درصدی خواهند داشت در غیر اینصورت رانندگان یک ماه فرصت دارند که حساب شهروندی خود را شارژ کنند چرا که در غیر این صورت دو جریمه برای آنها اعمال خواهد شد یکی برای عوارض و دیگری جریمه پلیس لذا شارژ حساب شهروندی ضرورت دارد.

سعیدیان‌فر گفت: افرادی که در زمان‌های غیر اوج (بعد از ساعت ۱۰ صبح ورود و قبل از ۱۶ خروج)، داشته باشند، از تخفیف ۳۰ درصدی برخوردار بوده و برعکس این موضوع ۵۰ درصد به هزینه طرح آنها اضافه خواهد شد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 4اردیبهشت1398 ، کدخبر: 1252979: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۱
0
0
ببینم این طرح پاسخگو کاهش الودگی خواهد بود یا خیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین