پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۷۷۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: اگر در برابر تحریم‌ها، مردم و مسئولان به وظایف خود عمل کنند و اشتغال ایجاد شود و اقتصاد مقاومتی را دولت، مجلس و قوه قضائیه به خوبی اجرا کنند، می‌توانیم تأثیر تحریم‌ها را به حداقل برسانیم.

شعار سال: آیت‌الله امامی کاشانی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران که در دانشگاه تهران برگزار شد، با توصیه همگان به داشتن تقوا و ترس از خداوند، اظهار داشت: ما باید تقوا را رعایت کنیم و وظیفه‌ای که بر عهده داریم را انجام دهیم.

وی ادامه داد: همه ما باید برای کار ارزش قائل باشیم و از تنبلی و راحت‌طلبی دوری کنیم. روز کارگر منحصر به کارگران عزیز نیست و همه ما از روحانیت گرفته تا اصناف و کارمندان، کارگر هستیم و باید کارمان را درست و دقیق انجام دهیم. همه ما در هر صنفی که هستیم، باید کارمان را به بهترین شکل انجام دهیم. اساتید دانشگاه‌ها نیز موظفند که با آمادگی، سر کلاس رفته و سوالات و شبهات دانشجویان را به خوبی پاسخ دهند.

خطیب نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: پاس داشتن روز کارگر، یعنی ارزش قائل بودن به کار و تلاش برای نجات کشور. رهبر معظم انقلاب امسال را سال «رونق تولید» نامیدند و رونق تولید با کسب و کار به وجود می‌آید. حیف است که انسان ثروتی به دست آورد و در خارج از کشور هزینه کند. همه ما باید به رونق تولید اهمیت داده و جلوی آسیب‌ها را بگیریم.

وی با اشاره به دور جدید تحریم‌های آمریکا گفت: دشمن ما را با تحریم، دوره کرده و خیانت‌های فراوانی علیه ملت ما داشته که اینها چیز جدیدی نیست و آمریکایی‌ها از روز اول با ملت ما دشمن بودند اما این دولت و رئیس‌جمهور احمق آنها، دشمنی و چهره واقعی آمریکا را برای همگان عیان کردند.

می‌توانیم تأثیر تحریم‌ها را به حداقل برسانیم

امامی کاشانی با بیان اینکه با همکاری و همدلی می‌توان تأثیر تحریم‌ها را به حداقل رساند، افزود: در مسئله سیل به خوبی دیدیم که اگرچه مشکلاتی برای هموطنانمان به وجود آمد اما همه از دولت، مردم و سازمان‌ها به خوبی پای کار آمدند و به مردم سیل‌زده کمک کردند. خوشبختانه همه طبقات وارد عرصه شدند و با وحدت به کمک مردم شتافتند. رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند که کمک مردم به سیل‌زدگان، خاطرات ابتدای نهضت انقلاب اسلامی را زنده کرد. اگر با هم این‌چنین باشیم و با یکدیگر همدردی کنیم و تلاش داشته باشیم، در برابر تحریم‌ها نیز پیروز خواهیم بود.

خطیب نماز جمعه تهران ادامه داد: اگر در برابر تحریم‌ها، مردم و مسئولان به وظایف خود عمل کنند و اشتغال ایجاد شود و اقتصاد مقاومتی را دولت، مجلس و قوه قضائیه به خوبی اجرا کنند، می‌توانیم تأثیر تحریم‌ها را به حداقل برسانیم.

وی با اشاره به انتخاب سرلشگر سلامی به فرماندهی کل سپاه اظهار داشت: در ابتدا باید به سرلشگر سلامی برای تصدی فرماندهی کل سپاه تبریک بگویم. امیدواریم با صلابت و تلاش بتوانند کار را پیش ببرند. سپاه در دوران انقلاب اسلامی نشان داده که حتی دشمن هجوم آورده در کنار سایر نیروهای مسلح، مقابل آنها سینه سپر کرده و سپاه و ارتش، موجب امنیت و ثبات در کشور هستند.

دنیا اقدامات مثبتی را از سپاه و نیروهای مسلح ایران دیده است

امامی کاشانی با اشاره به اقدامات اخیر کاخ سفید در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه‌های تروریستی و اقدام متقابل مجلس شورای اسلامی، گفت: آمریکا سپاه را تروریست اعلام کرد اما باید ببینیم که تروریست کیست!؟ تروریست در آمریکا و اقدامات آنهاست. اسلام، ترور را منع کرده و پیامبر اکرم (ص) می‌فرمایند «مؤمن ترور نمی‌کند»؛ این عقیده و تئوری ماست. در عمل هم نیروهای مسلح ما تنها به دفاع از اسلام، ملت و کشور می‌پردازند و دنیا اقدامات مثبتی را از سپاه و نیروهای مسلح ایران دیده است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران افزود: داعش را آمریکایی‌ها به وجود آوردند و با حمایت از عربستان سعودی و در اختیار قرار دادن تسلیحات، موجب کشتار مردم بیگناه یمن شدند. عربستان، رژیم صهیونیستی و آمریکا، خود تروریست هستند و جنایات آنها برای همه آشکار شده است. مثلث شوم آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل‌سعود فکر می‌کنند موفق هستند اما شکست، بدبختی و نابودی از آنِ آنهاست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اعدام ۳۷ نفر در عربستان سعودی گفت: کشتار این افراد بیگناه، لکه‌ی ننگی بر چهره آمریکا و آل‌سعود است و دنیا می‌داند جنایتکار و تروریست کیست. ترامپ با حمایت از آل‌سعود و اقداماتی که علیه بشریت در دنیا انجام می‌دهد، پرده را از روی جنایات آمریکا، برداشته و هویت و حقیقت آمریکا را برای جهان آشکار کرده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری مشرق تاریخ انتشار6اردیبهشت 98، کد خبر: 953906، www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۶
0
0
می تونیم با تدبیر و دوراندیشی و رعایت اصول سیاسی رابطه مون رو با آمریکا بهبود بدیم تا بتونیم تحریم ها رو برداریم نه با شعار مرگ بر امرریکا
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین