پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۳۸۵۷
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۲
سفیر ایران در چین اعلام کرد نخستین محموله از کمک های اهدایی از سوی دولت و مردم چین به منظور توزیع در شهرها و استان‌های سیلزده ایران امروز جمعه توسط یک فروند هواپیمای باری خطوط هوایی چین در فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به زمین نشست.

شعارسال: سفیر ایران در چین اعلام کرد نخستین محموله از کمک های اهدایی از سوی دولت و مردم چین به منظور توزیع در شهرها و استان‌های سیلزده ایران امروز جمعه توسط یک فروند هواپیمای باری خطوط هوایی چین در فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به زمین نشست.

محمد کشاورز زاده افزود: علاوه بر این محموله، قرار است کمک های بیشتری در روزهای آینده از سوی دولت به تهران ارسال شود.

وی ضمن قدردانی از ابراز همدردی و حس نوع دوستی دولت و مردم چین با مردم سیلزده ایران تصریح کرد: معتقدیم همراهی و همگامی دو کشور در تمامی مراحل سخت و دشوار گذشته و پیش رو، گواهی روشن بر عزم راسخ دوتمدن کهن و تاریخ ساز بر تداوم قاطعانه شراکت جامع استراتژیک دو جانبه است.

پیش از این 'وانگ یی' وزیر امور خارجه جمهوری خلق چین در پیامی به 'محمد جواد ظریف' همتای ایرانی خود مراتب همدردی و اظهار تاسف کشورش را به خاطر سیل ویرانگر ایران اعلام کرده بود.

'گنگ شوانگ' سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور نیز ضمن اظهار همدردی با دولت و مردم سیلزده ایران، آمادگی کشورش را برای ارسال کمک های اسنان دوستانه به سیلزدگان اعلام کرده بود.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی عصرایران ، تاریخ انتشار :6 اردیبهشت 98، کد خبر: 664726،www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین