پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۰۴۲۵۵
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۷
وزیر راه از عملیاتی شدن کارت اعتباری مصالح ساختمانی خبر داد و با اشاره به این که وظیفه ما تعادل بخشی به بازار مسکن است، گفت: راه خانه‌دار شدن پس‌انداز است، مردم نمی‌توانند با بلیت بخت‌آزمایی صاحب‌خانه شوند.

شعارسال: وزیر راه از عملیاتی شدن کارت اعتباری مصالح ساختمانی خبر داد و با اشاره به این که وظیفه ما تعادل بخشی به بازار مسکن است، گفت: راه خانه‌دار شدن پس‌انداز است، مردم نمی‌توانند با بلیت بخت‌آزمایی صاحب‌خانه شوند.

 محمد اسلامی در حاشیه افتتاح پروژه‌های مسکن مهر پردیس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم وزارت راه و شهرسازی فراهم کردن محیط زندگی مطلوب برای مردم در پروژه‌های مسکن مهر است. در این راستا نیز به وظایف قانونی خود عمل خواهیم کرد.

وی با بیان این که وضعیت کنونی بازار مسکن متاثر از شرایط اقتصادی است، افزود: به موجب قانون وظیفه وزارت راه و شهرسازی تعادل بخشی به بازار مسکن است. در این راستا نیز برنامه ساخت 400 هزار واحد مسکن را برای قشر متوسط و کم درآمد در دستور کار داریم.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر جلب اعتماد سرمایه‌گذاران برای ساخت مسکن تصریح کرد: باید زمین آماده را در اختیار سرمایه‌گذاران قرار دهیم تا جریان تولید مسکن آغاز شده و شتاب بگیرد.

اسلامی با تاکید بر این که سیاست تولید مسکن را به صورت مستمر اجرا خواهیم کرد، به بحث کنترل قیمت‌ها در بازار مسکن اشاره کرد و گفت: مهمترین برنامه ما در این حوزه تعادل بخشی به قیمت تمام شده است، برای این کار زمین را در اختیار سازندگان قرار می‌دهیم، صدور مجوز را تسهیل می‌کنیم و به سازندگان نیز وام پرداخت خواهیم کرد.

وی با یادآوری افزایش سقف وام ساخت در پایان سال گذشته،‌اظهار کرد: این وام به سازنده پرداخت می‌شود وقابلیت انتقال به خریدار را دارد؛ این وام در شهری مثل پردیس 60 تا 65 درصد قیمت واحد مسکونی را پوشش می‌دهد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید دوباره بر این که وزارت راه و شهرسازی تسهیل کننده تولید و عرضه مسکن است، افزود: ما اگر در بیابان خانه بسازیم و خدمات آن را تامین نکنیم برای مردم جذاب نخواهد بود. احتیاج اول مردم غیر از سرپناه سرانه‌های زیربنایی و روبنایی است.

اسلامی با اشاره به این که کارت اعتباری مصالح ساختمانی رونمایی شده، بیان کرد: راه خانه‌دار شدن مردم پس‌انداز کردن است و مردم نمی‌توانند با بلیت بخت‌آزمایی صاحب‌خانه شوند.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار:7 اردیبهشت 1398 ، کدخبر:1998815 www.tasnimnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین