پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۲۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
‌قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: قرار شد که کشتارگاه به اتحادیه مرغداران واگذار، نهادهای یارانه‌ای تامین و یک میلیارد تومان قرض الحسنه از محل صندوق به آنان پرداخت شود که بر اساس توافق مرغ استان را با قیمت مصوب تامین و در اختیار مردم قرار دهند اما متاسفانه علی رغم همه حمایت ها، اتحادیه مرغداران به قول خود عمل نکردند.وی همچنین از نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی خواست که از خروج مرغ استان به خارج از استان جلوگیری شود.

شعار سال : استاندار ایلام گفت: اتحادیه مرغداران ایلام با وجود توافقات و حمایت‌ها به تعهد خود عمل نکردند و همین مساله موجب بروز مشکل در بازار مرغ استان شد.

 ‌قاسم سلیمانی دشتکی  ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار اظهار داشت: قرار شد که کشتارگاه به اتحادیه مرغداران واگذار، نهادهای یارانه‌ای تامین و یک میلیارد تومان قرض الحسنه از محل صندوق به آنان پرداخت شود که بر اساس توافق مرغ استان را با قیمت مصوب تامین و در اختیار مردم قرار دهند اما متاسفانه علی رغم همه حمایت ها، اتحادیه مرغداران به قول خود عمل نکردند.

وی ادامه داد: دادستان مدعی العموم و پیگیر حق مردم هستند و اگر جایی تخلف باشد رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: باید مدیران در تصمیم گیری مواظب باشند و اجازه سوء استفاده به کسی ندهند و من از مدیری که ضعیف باشد و حمایت نمی‌کنم و از دادستان می‌خوام که حرمت مدیران شکسته نشود البته به شرط آنکه مدیران حریم خود را حفظ کنند و به وظایف خود به دقت عمل کنند.
 
سلیمانی دشتکی با ذکر این مهم که از مدیران تا مادامی که تخلفی نداشته باشند حمایت می‌کنیم اضافه کرد: کسی که مسئولیت می‌پذیرد باید پای کار باشد و البته ما از مدیری که ضعیف باشد حمایت نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: مسئولیت قانون اجازه می‌دهد که کشتارگاه از اتحادیه مرغداران سلب و به افرادی که اهلیت دارند واگذار شود.

وی همچنین در خصوص تامین گوشت مرغ ایلام نیز گفت: دستگاه‌های مربوطه موظف هستند تا تعیین تکلیف وضعیت کشتارگاه از استان‌های همجوار گوشت مورد نیاز را تامین کنند.
 
وی همچنین از نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی خواست که از خروج مرغ استان به خارج از استان جلوگیری شود.

استاندار ایلام گفت: انتظار من از مدیران این است که بحث نظارت و حضور در صحنه را انجام دهند و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند.
 
گفتنی است؛ در این نشست مصوب شد که کمیته ای متشکل از تعزیرات، صنعت، معدن، جهادکشاورزی، دامپزشکی و نیروی انتظامی تشکیل و پیگیر شوند اگر مرغداری مرغ برای عرضه به بازار دارد و ممانعت می کند به عنوان محکتر تحویل تعزیرات شود.

همچنین این کمیته ظرف مدت سه روز نحوه واگذاری کشتارگاه ایلام و فعال شدن آن را پیگیری و نتیجه را اعلام کند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:8اردیبهشت1398،کدخبر:1999327،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۹
0
0
دیگه به مرغم رحممون نمیاد ما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین