پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۴۷۸۰
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور دستوری خطاب به مدیران ستادی و استانی، روسای سازمان‌ها، بانک‌ها، بیمه‌ها و شرکت‌های تابعه، تامین هزینه افطاری از محل بودجه سازمانی را ممنوع اعلام کرد.

شعارسال: فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی با صدور دستوری خطاب به مدیران ستادی و استانی ، روسای سازمانها، بانک ها، بیمه ها و شرکت های تابعه، تامین هزینه افطاری از محل بودجه سازمانی را ممنوع اعلام کرد.

دژپسند در این دستور که در راستای استفاده بهینه از منابع بودجه ای و صرفه جویی در هزینه های ستاد، سازمان ها و شرکت های تابعه وزارت اقتصاد صادر شده است، تامین هزینه افطاری در ماه مبارک رمضان از محل بودجه در اختیار اعم از اعتبارات عمومی و اختصاصی، منابع داخلی، اعتبارات خارج از شمول و منابع حاصل از صرفه جویی، به هر میزان و به هر نحو را مطلقاٌ ممنوع اعلام کرده است.

در دستور صادره همچنین از مدیرکل بازرسی آن وزارتخانه خواسته که بدون اغماض نسبت به موارد تخطی از این دستور رسیدگی و اقدام کند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت تابناک، تاریخ انتشار: 10اردیبهشت1398 ، کدخبر: 895568: www.tabnak.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین