پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۵۷۶۵
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: پیگیری‌های لازم در خصوص وضعیت بیماران درمانگاه چشم پزشکی بخش خصوصی در حال انجام است.

شعارسال: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: پیگیری‌های لازم در خصوص وضعیت بیماران درمانگاه چشم پزشکی بخش خصوصی در حال انجام است.

 به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمود پرهام با اشاره به اتفاق رقم خورده در یکی از درمانگاه‌های بخش خصوصی چشم پزشکی در استان قم گفت: در تاریخ ۳۱ فروردین امسال ۹ نفر از بیماران در اتاق عمل یکی از درمانگاه‌های چشم پزشکی بخش خصوصی استان قم تحت عمل جراحی قرار گرفتند که بعد از ویزیت اولیه بعد از عمل، مشخص می‌شود، چشم بیماران دچار عفونت شده است.

وی بیان داشت: این بیماران بعد از اقدامات اولیه، به سرعت به بیمارستان فارابی تهران اعزام که ۶ نفر از آنها مرخص و سه نفر از بیماران نیز همچنان تحت درمان هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در حال حاضر تمامی عمل‌های جراحی در این مرکز تعطیل شده و بلافاصله انجام کشت میکروبی از تمامی اتاق‌های عمل، داروها و لوازم مصرفی نیز صورت گرفته است.

پرهام تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی قم تمامی مباحث درمانی مراکز تشخیصی درمانی استان را بررسی و در صورت بروز هر گونه مشکل فوراً مباحث را پیگیر خواهد بود و پس از اعلام نتایج بررسی‌ها و آزمایش‌ها، اقدامات لازم انجام خواهد شد.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: 8اردیبهشت 1398 ، کدخبر:4602626 www.mehrnews.com،

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین