پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۵۸۵
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۵:۳۰
دبیر مجمع روحانیون مبارز خراسان رضوی گفت: ورزش مسئله‌ای است که باید منهای امور سیاسی مطرح شود در غیر اینصورت متاسفانه دعواهایی که در آن وجود دارد همیشه باقی می‌ماند.

شعارسال: حجت‌الاسلام علی عجم در خصوص آفت حضور شخصیت‌های سیاسی در ورزش گفت: در رسانه‌ها دیدم که بعضی از سیاسیون حضورشان را در انتخابات ورزشی اعلام کردند و بعد هم مورد انتقاد قرار گرفتند البته خیلی از جزئیات مسئله با خبر نیستم.

دبیر مجمع روحانیون مبارز خراسان رضوی تصریح کرد: متاسفانه در کشور ما فقط شخصیت‌های سیاسی نیستند که به ورزش ورود می‌کنند و اشخاص دیگری نیز ورود و ورزش را به سیاست آلوده می‌کنند.

وی تاکید کرد: نتیجه سیاسی شدن ورزش همین است که می‌بینید هر روز در ورزشگاه‌های ما متاسفانه اتفاقات بدی می‌افتد.

عجم متذکر شد: ورزش مسئله‌ای است که باید منهای امور سیاسی مطرح شود در غیر اینصورت متاسفانه دعواهایی که در آن وجود دارد همیشه باقی می‌ماند.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار : 18اردیبهشت 98، کد خبر:13980218001083  www.farsnews.com ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین