پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۸۱۲
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۰
مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت ، در خصوص کمبود پرستار در کشور توضیح داد: کمبود پرستار در کشور همچنان باقی است، اما تلاش‌های بسیاری برای جذب پرستاران صورت گرفته است.

شعارسال: معاون پرستاری وزارت بهداشت از جذب ۹ هزار پرستار تا پایان سال جاری خبر داد.

مریم حضرتی معاون پرستاری وزارت بهداشت ، در خصوص کمبود پرستار در کشور توضیح داد: کمبود پرستار در کشور همچنان باقی است، اما تلاش‌های بسیاری برای جذب پرستاران صورت گرفته است.

وی با اشاره به دستور وزیر بهداشت برای جذب ۹ هزار پرستار گفت: این کار به زودی صورت خواهد گرفت و کمک زیادی به سیستم درمانی خواهد کرد و این پرستاران تا پایان امسال جذب سیستم درمانی می‌شوند.

حضرتی با بیان اینکه در حال حاضر به سمت مراقبت در منزل حرکت می‌کنیم، گفت: ارائه این مراقبت‌ها و خدمات پرستاری در منزل حرف اول را می‌زند که خوشبختانه تعرفه‌های آنها ثابت شده است.

پوشش بیمه‌ای ۲ بیماری صعب‌العلاج

معاون پرستاری وزارت بهداشت ادامه داد: از همین هفته به کمک سازمان بیمه سلامت شاهد تحول بزرگ در تاریخ ارائه مراقبت نظام سلامت بودیم و ۲ بیماری مهم تحت حمایت این سازمان درآمدند.

وی توضیح داد: بیماران سکته مغزی بستری در ICU و بیمارانی که مبتلا نارسایی مزمن قلبی پیشرفته هستند به مدت یک ماه تحت پوشش بیمه قرار گرفتند و پس از گذشت این بازه زمانی، این خدمت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

حضرتی گفت: این طرح در ۶ استان در حال اجرایی است و امیدواریم تا پایان ماه رمضان نتایج مناسبی از ۶ استان دریافت و آن را کشوری کنیم.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی فانا ، تاریخ انتشار : 11اردیبهشت 98، کد خبر:19138 ،www.phana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین