پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۸۹۰۷۷
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۱
سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در حال حاضر با کمبود بیش از ۵۰ هزار پرستار مواجه هستیم و اگر تا سال ۱۴۰۴ بخواهیم به استاندارد قابل قبولی در این حوزه برسیم، لازم است سالانه بین ۱۵ تا ۲۰ هزار پرستار جذب کنیم.

شعارسال: حیدر علی عابدی درباره کمبود پرستار افزود: جذب سالانه ۱۵ تا ۲۰ هزار پرستار از جمله مواردی است که وزیر جدید بهداشت قول داده است که آن را محقق کند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس ادامه داد: باید استخدام پرستار در شرایطی که با کمبود نیرو در این حوزه مواجه هستیم به طور جدی مورد توجه قرار گیرد، بنابراین امیدواریم نگاه وزارت بهداشت در سال 98 به این سمت باشد که تعداد زیادی پرستار و کمک پرستار جذب کند.

وی بیان کرد: اگر اجرای قانون برنامه ششم توسعه محقق شود، قطعا بسیاری از مشکلاتی که در حوزه سلامت کشور وجود دارد نیز حل خواهد شد. بی‌تردید اجرای مفاد این قانون از جمله الکترونیکی کردن پرونده سلامت، طرح پزشک خانواده، تهیه راهنمای بالینی و سیستم ارجاع باعث می‌شود که اجرای طرح تحول سلامت هم بدون هیچ مشکلی تداوم پیدا کند.

عابدی گفت: اجرای قانون تعرفه پرستاری نیز از دیگر مواردی است که وزیر جدید بهداشت بر آن تاکید کرده که باید در جهت حمایت از این قشر مورد توجه قرار گیرد، ضمن این‌که مجلس نیز اهتمام ویژه‌ای بر اجرای این قانون دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت ایران پزشک، تاریخ انتشار:23بهمن1397 ، کدخبر: 11058: www.iranmd.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین