پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۶۸۴۴
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
در مصاحبه با مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین از دلایل استعفای خود گفت.

شعار سال: چندی پیش خبری در برخی سایت‌های خبری استان منتشر شد که از استعفای مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین در سکوت خبری و بدون اطلاع رسانی حکایت داشت.

در این خبر قید شده است که بر اساس شنیده‌ها، نارضایتی از انتصابات مدیران و عدم هماهنگی با وی از جمله دلایل استعفای مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری قزوین است که چندین هفته پیش بدون اطلاع رسانی صورت گرفت.

برای اطلاع از صحت و سقم این قضیه مصاحبه‌ای با این مسئول سابق استانداری انجام شد.

صفر فضلی با اشاره به دلایل استعفای خود اظهار کرد: از آنجا که ماموریتم تمام شده و امکان تمدید ماموریتم نبود، بالطبع باید به دانشگاه بر‌می‌گشتم چراکه بنده از دانشگاه بین الملل مامور بودم.

وی تاکید کرد: با توجه به اتمام ماموریتم باید استعفا می‌کردم و از آنجا که خود تمایل به تمدید نداشتم، استعفا دادم.

مدیرکل سابق سیاسی و انتخابات استانداری قزوین در مورد مباحث مطرح شده پیرامون دلایل استعفایش گفت: اینها حرف‌هایی است که بیان می‌شود و دیگران برداشت‌های خود را دارند.

وی در ادامه اضافه کرد: البته چون در آینده احتمال دارد تغییراتی در استان اتفاق بیفتد، لذا دیگر نمی‌خواستم در این سمت باشم، چون در نتیجه تغییرات، احتمالا مدیران دیگری جایگزین خواهند شد چراکه امسال استاندار و معاونان استانداری تغییر خواهند کرد.

وی در پایان گفت: دلایل مطرح شده، نسبی است و نمی‌شود گفت که دلیل اصلی استعفایم این موارد بوده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت صبح قزوین، تاریخ 16 اردیبهشت 98، کد مطلب: 335188: www.sobheqazvin.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین