پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۴۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۱
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:انتخاب سخنگو توسط دولت می‌تواند برخی شبهات را رفع و مردم را در برابر جنگ دشمن آماده سازد.
شعارسال: محمدجواد جمالی‌نوبندگانی اظهار کرد:‌ یکی از اقداماتی که مشاوران ترامپ به رئیس‌جمهور آمریکا دیکته کرده‌اند،‌ تشدید جنگ نرم و رسانه‌ای در کنار جنگ اقتصادی است. در این جنگ روانی، رادیو و تلویزیون‌های فارسی زبان که با پول سعودی‌ها، صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها فعالیت می‌کند به‌طور ۲۴ ساعته به‌دنبال ایجاد رعب و وحشت و اختلاف‌افکنی در داخل ایران اسلامی هستند.

وی ادامه داد:‌ متأسفانه یک‌سری جنگ و جدال‌های داخلی به فضای جنگ نرم دشمن کمک می‌کند، در صورتی‌که تکلیف شرعی و جناحی آن‌ها بر این است که به مقابله با جنگ نرم دشمن مبادرت ورزند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متأسفانه صداوسیما هرازگاهی با تولید محتواهای نامربوط به فضای موجود، فضای جنگ روانی را تشدید می‌کند و این موضوع به این امر باز می‌گردد که این‌گونه سازمان‌ها و نهادها متولی خاصی ندارد و این قبیل رسانه‌ها هرچه که می‌خواهند می‌نویسند و منتشر می‌کنند.

جمالی‌نوبندگانی با انتقاد از دولت به‌دلیل عدم معرفی سخنگو خاطرنشان کرد: ماه‌ها می‌گذرد، اما متأسفانه دولت برای خود سخنگو انتخاب نکرده است، در صورتی‌که وجود سخنگو و برپایی جلسات هفتگی با اصحاب رسانه می‌تواند برخی شبهات را رفع و مردم را در برابر جنگ دشمن آماده سازد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 29 اردیبهشت 1398 ، کدخبر: 382126 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
0
0
دولت حرفی نداره بزنه که سخنگو نیاز داشته باشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین