پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۸۴۲۸
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، گفت: بنیاد مستضعفان نیامده جای دولت را بگیرد بلکه با هدف محرومیت زادیی در کنار دولت است.
شعار سال: رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، گفت: بنیاد مستضعفان نیامده جای دولت را بگیرد بلکه با هدف محرومیت زادیی در کنار دولت است.

محمد سعیدی کیا امروز (۲۸ اردیبهشت) در جلسه شورای اداری سروآباد، اظهار کرد: پول نفت کشور را آباد نمی‌کند، پروژه‌های اجرای کشور و درآمد نفت زمینه ساز توسعه و آبادنی است اما فقط از این طریق حاصل نمی‌شود.

وی در ادامه بیان کرد: آبادانی کشور با مغزها و خلاقیت مردم حاصل می‌شود بنابراین ظرفیت‌های بنیاد پروژه محور نیست بلکه مردم محوری است و تلاشم داریم یک بستر امن برای مردم فراهم کنیم که استعدادهای خود را بروز کرده تا ظهور پیدا کند.

سعیدی کیا گفت: بستر امن به این معنی است که مردم در کنار هم با آرامش و آسایش بتوانند تصمیم‌های درستی بگیرند و فعالیت کنند.
رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، ادامه داد: فعالیت‌های بنیاد در قالب توانمندسازی مردم است، در واقع اگر مردم نباشند بنیاد نمی‌تواند برای توسعه کشور کاری انجام دهد.

سعیدی کیا با اشاره به اینکه این طرح جامع مردمی است، بیان کرد: این کار چند سالی طول خواهد کشید که با مردم فعالیت مشترکی را انجام دهیم که در این راستا باید مردم به بنیاد اعتماد کنند.

وی با اشاره به اینکه شعار ما کار با مردم و برای مردم است، خاطرنشان کرد: در جهت بستر سازی و توانمندسازی برای مردم در این منطقه تلاش خواهیم کرد و در این راستا از مردم در خواست می‌کنم صبر، حوصله و ماندگاری داشته باشند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 28 اردیبهشت 1398، کدخبر: 1261507 ، www.khabaronline.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین