پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۳۰۵
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۳
با استفاده از دانش فضایی، برآورد دقیقی از خسارات وارده بر محصولات کشاورزی در سیل اخیر صورت گرفت و به وزارت کشور ارسال شد، با جدیت وزیر محترم کشور در استفاده از این اطلاعات اثبات شد: "چند هزار میلیارد تومان" تفاوت در برآورد سنتی خسارات نسبت به برآورد علمی پژوهشگاه فضایی.

شعارسال: محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«با استفاده از دانش فضایی، برآورد دقیقی از خسارات وارده بر محصولات کشاورزی در سیل اخیر صورت گرفت و به وزارت کشور ارسال شد، با جدیت وزیر محترم کشور در استفاده از این اطلاعات اثبات شد: "چند هزار میلیارد تومان" تفاوت در برآورد سنتی خسارات نسبت به برآورد علمی پژوهشگاه فضایی!

امسال مطابق برنامه، فرآیند تولید و آزمایشهای کیفی سه ماهواره ظفر، پارس۱ و ناهید۱ به اتمام خواهد رسید و جهش دیگری در رشد علوم فضایی کشور ثبت خواهد شد. همه به همت و غیرت دانشمندان جوان ایرانی»


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی جماران ، تاریخ انتشار : 2خرداد 98، کد خبر:1194545 ،www.jamaran.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین