پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۰۹۸۹۷
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳
تصمیم استاندار گیلان در خصوص مقصد نهایی سید جلال سید محمدی، معاون پیشین فرماندار تالش و مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و سرپرست فعلی فرمانداری صومعه سرا چه خواهد بود!؟
شعار سال : تصمیم استاندار گیلان در خصوص مقصد نهایی سید جلال سید محمدی، معاون پیشین فرماندار تالش و مدیر کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و سرپرست فعلی فرمانداری صومعه سرا چه خواهد بود!؟
 مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گیلان، سرپرست فرمانداری رودبار و سرپرستی فرمانداری صومعه سرا؛ تمامی اینها پستهایی است که طی یک سال اخیر به سید جلال سید محمدی سپرده شده اند.

از همان روزی که با دستور دکتر سالاری از معاونت فرمانداری تالش به مرکز استان رفت و به سمت مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری منصوب شد، انتظار می رفت که این چهره یکی از چهره های مورد وثوق استاندار جوان گیلان باشد.

امروز اما برای همگان مشخص شده، میزان باور و اعتقاد سالاری به این مدیر جوان و در عین حال با تجربه،  به مراتب فراتر از آن چیزی است که تصور می شد!

میزان این اعتقاد در حدی بوده که تقریبا درهر کجا که استاندار گیلان با کمبود نیرو مواجه شده، از توانمندی سید جلال سید محمدی بهره گرفته و امروز دیگر چندان بیراه نخواهد بود اگر بگوییم او ” آچار فرانسه ” سالاری در گیلان است.

سید جلال سید محمد هم اکنون و به صورت همزمان مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استان و البته سرپرست فرماندار شهرستان صومعه سراست؛ اما سوال اینجاست که آیا این آخرین مقصد آچار فرانسه استاندار خواهد بود؟

آنطور که شنیده می شود: فرمانداری صومعه سرا، محتمل ترین گزینه برای محمدی خواهد بود اما با این حال این موضوع قطعی نشده و به نظر می رسد در مرکز استان همچنان بر روی او حساب ویژه ای باز کرده باشند.

تکلیف آینده خدمتی محمدی خواسته یا ناخواسته می بایست تا اواخر اوایل مرداد ماه امسال روشن شود، زیرا انتخابات در پیش است و فشارهایی از وزارت کشور وجود دارد که هر چه سریعتر می بایست بر اساس آن تکلیف سرپرستی ها معین گردد.

بدین ترتیب استاندار گیلان فرصت چندانی برای پایان دادن به تردید خود در بکارگیری سید جلال محمدی در سمت آینده اش نخواهد داشت؛ او باید انتخاب کند مقصد نهایی مدیر آینده دار گیلان، در کدام شهرستان خواهد بود!؟

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی رویداد گیلان،تاریخ انتشار:4خرداد 1398،کدخبر:41036،rooydadegilan.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین