پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۲۱۰۱۴۶
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۴۰
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس گفت: در سال۹۷ بیش از ۵ میلیون و ۸۹۷ هزار تن کالا به ارزش ۱.۶ میلیارد از این منطقه صادر شد.

شعارسال: خلج طهرانی روز یکشنبه در دیدار با مدیرکل گمرک شهید باهنر افزود: محصولات صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس شامل محصولات فولادی ( اسلب، شمش و بریکت )، روی و آلومینیوم بوده است.

وی بیان داشت: منطقه ویژه خلیج فارس جایگاه ویژه ای در زمینه تولید و صادرات فلزی در هرمزگان و کشور پیدا کرده است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس تصریح کرد: این منطقه همواره تلاش می ‌کند تا با جذب سرمایه گذار بر اساس توافقات اقتصادی، تجاری، حفظ منافع گمرک و برای رسیدن به توسعه سرعت بیشتری را طی کند.

طهرانی منطقه ویژه خلیج فارس را برخوردار از مزیت هایی شامل افزایش و توسعه فناوری مدرن در تولید و ارتقا کیفیت و توان صادرات برای رقابت در بازارهای جهانی دانست.

وی یادآور شد: منطقه ویژه خلیج فارس یک منطقه استراتژیک برای اقتصاد کشور به شمار می‌ رود که دارای زیرساخت های قابل اطمینانی است.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار:6 خرداد1398 ، کدخبر: 83329454: www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین