پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۳۸۲
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
استاندار کرمانشاه گفت: تلاش می‌کنیم با یک همگرایی و همدلی از مجموع این قابلیت‌ها برای توسعه متوازن و پایدار استان‌های عضو منطقه ۳ بهره بگیریم.
شعارسال:استاندار کرمانشاه گفت: تلاش می‌کنیم با یک همگرایی و همدلی از مجموع این قابلیت‌ها برای توسعه متوازن و پایدار استان‌های عضو منطقه ۳ بهره بگیریم.

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در ششمین نشست منطقه ۳ کشور با حضور دکتر علی آقامحمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و استانداران استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان، همدان و رؤسای سازمان‌های مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌های عضو منطقه ۳ در سرسرای تدبیر استانداری، گفت: تاکنون پنج نشست با حضور استانداران منطقه ۳ کشور با دبیری استان کرمانشاه برگزار شده است. مجموعه استان‌های عضو منطقه 3 کشور هر کدام دارای قابلیت ها و ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه های کشاورزی، صنعت، حمل و نقل، خدمات و گردشگری برخوردار هستند.

او گفت: در این نشست‌ها برنامه‌های و پروژه‌های مختلف در حوزه گردشگری، کشاورزی، صنعت و زیرساخت‌ها مورد طرح و بررسی قرار می‌گیرند و این طرح‌ها بعد از نهایی شدن، برای تصویب نهایی به هیأت دولت ارائه می‌شوند. تلاش می‌کنیم با یک همگرایی و همدلی از مجموع این قابلیت‌ها برای توسعه متوازن و پایدار استان‌های عضو منطقه ۳ بهره بگیریم.

بازوند گفت: دکتر آقامحمدی از مدیران توانمند و باتجربه نظام هستند که به صورت ویژه توسعه منطقه ۳ کشور را دنبال می‌کنند و باید از حضور ایشان به عنوان یک فرصت برای توسعه کشور استفاده کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری برنا، تاریخ انتشار7خرداد 98، کدخبر: 851643،www.borna.news

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین