پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۱۰۶۴۷
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵
معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص علت تاخیر در تجمیع خوابگاه‌های این دانشگاه گفت: زمین‌هایی که برای ساخت خوابکاه در نظر گرفتیم معارض حقوقی دارد.

شعارسال: حسین سلیمی، معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در خصوص آخرین وضعیت طرح تجمیع خوابگاه‌های علامه گفت: این طرح هنوز به سرانجام نرسیده و زمین‌هایی که متعلق به دانشگاه هاست معارض حقوقی دارد ، در حال مذاکره هستیم و در صورتی که این مشکل حل شود برای طرح جامع خوابگاه‌ها اقدام خواهیم کرد.

وی افزود: برنامه ما این است که خوابگاه‌های کوچک در سطح شهر را جمع آوری کنیم و تبدیل به مجتمع خوابگاهی شود که هم هزینه‌های دانشگاه کمتر شود و هم مشکلات رفت و آمد دانشجویان حل شود در حال حاضر در ۱۱ نقطه شهر خوابگاه داریم که ظرفیت این خوابگاه‌ها از ۵۰ نفر تا هزار نفر است که باید در یکدیگر تجمیع شوند.

سلیمی ادامه داد: قصد تجمیع این خوابگاه‌ها را از سطح شهر داریم که در پردیس دو دانشگاه که مجاور استادیوم آزادی است تجمیع شود این زمین متعلق به دانشگاه است که قرار است مجتمع خوابگاهی در آن ساخته شود.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار:7خرداد 1398 ، کدخبر: 767112: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین