پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۰۷۷۶
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۵
عضو هیئت مدیره انجمن صنایع همگن، نیرومحرکه و قطعه سازی گفت: در حال حاضر مشکل در تامین قطعه وجود دارد اما اینکه چنین تعبیر کنیم که قطعه سازان خط تولید خودروسازان را متوقف کرده اند اصلا درست نیست.وی ادامه داد: شاید قطعه‌ساز به دلیل مشکلات گمرک و عدم تامین ارز نتوانسته قطعه خودروسازان را تامین کند؛ اما این به معنی گروگان‌گیری خودروساز و یا توقف خط تولید نیست.

شعار سالسعید صبوری اظهار کرد: این موضوع که قطعه‌سازی با وجود دریافت بیشترین تسهیلات، قطعه تحویل نمی‌دهد را باید خودروسازان شفاف‌سازی کنند و اساسا انجمن قطعه سازان نباید وارد این فضا شود.

صبوری با بیان این که اگر بدون دلیل و مدرک از یکسری الفاظ مانند گروگان‌گیری استفاده شود، خیانت به کشور است، تصریح کرد: اگر خودروسازان از تامین قطعه گله دارند باید مشکلات را اعلام کنند.

وی ادامه داد: شاید قطعه‌ساز به دلیل مشکلات گمرک و عدم تامین ارز نتوانسته قطعه خودروسازان را تامین کند؛ اما این به معنی گروگان‌گیری خودروساز و یا توقف خط تولید نیست.

عضو هیئت مدیره انجمن صنایع همگن، نیرومحرکه و قطعه سازی تاکید کرد: اگر قرار است برای یک عده جبهه درست کنیم در این شرایط درست نیست، در وضعیتی که تحت فشار آمریکا قرار داریم خودمان چوب لای چرخ هم می‌گذاریم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین ، تاریخ انتشار 8 خرداد 98، کد خبر: 1264787، www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین