پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - 2024 June 23
کد خبر: ۲۱۱۴۲
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۹
عضو فراکسیون کارگری مجلس گفت: غبار بیکاری از سیمای کشور با حمایت از صنعت پاک می‌شود و شرق استان تهران در این حوزه سهم قابل‌توجهی دارد.

شعارسال: نادر قاضی‌پور در مورد وضع صنایع در استان تهران اظهار کرد: استان تهران مرکز تجارت و بازرگانی در کشور به شمار می‌رود.

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نوار صنعتی در استان تهران با وجود ساختاری پراکنده، از وسعت قابل‌توجهی برخوردار است.

قاضی‌پور با تأکید بر اینکه صنعت در کشور دچار رکود است، اضافه کرد: ساماندهی مراکز صنعتی و استانداردسازی آنها در بحث توسعه کشور و تحقق‌بخشی به سیاست اقتصاد مقاومتی در سال اقدام و عمل، یک اصل مهم است.

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه شرق استان تهران ظرفیت صنعتی قابل توجهی دارد، اظهار داشت: نوار صنعتی پردیس، کارخانه‌های سیمان و دو شهرک صنعتی در فیروزکوه برجستگی این منطقه را در حوزه صنعت نشان می‌دهد.

قاضی‌پور با تأکید بر اینکه با توجه به این حجم زیربنای صنعتی، اشتغال‌زایی را هم باید برای شرق استان تهران در این شهرستان‌ها یک امتیاز محسوب کرد، تصریح کرد: ظرفیت نیروی انسانی خوبی در این مراکز فعال‌ هستند.

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اشتغال‌زایی یک اصل مهم است، اظهار داشت: باید غبار بیکاری را از سیمای کشور با حمایت از صنعت پاک کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 12تیر1395، کدخبر: 13950412000308: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین