پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۵۸۷
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۵۶
مدیر امور شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد از بررسی پیش‌نویس لایحه «ضوابط طراحی پارکینگ» خبر داد.
شعارسال: مریم علیزاده مدیر امور شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد گفت: در چهارمین جلسه کمیته بررسی لوایح در سال ١٣٩٨، پیش نویس لایحه‌ای در خصوص «ضوابط و مقررات طراحی و جانمایی پارکینگ» بررسی شد.

وی ادامه داد: با توجه به ابهامات موجود در لایحه، مقرر شد موضوع ساماندهی منابع آلاینده دیزل در محیط‌های کارگاهی و عمرانی مشهد، توسط معاونت خدمات شهری، مورد بررسی قرار گیرد و سپس برای جمع‌بندی به کمیته بررسی لوایح ارسال شود.

مدیر امور شورای اسلامی شهر و شهرداری مشهد افزود: همچنین پیش نویس لایحه‌ای درباره ارتقای فناوری و خرید پارکینگ‌های مکانیزه سطح شهر نیز توسط اعضای کمیته بررسی شد که با توجه به حساسیت موضوع و ابعاد مختلف مالی و فنی و اجرایی آن، مقرر شد پس از رفع نواقص و ابهام‌ها، برای تصمیم‌گیری به کمیته بررسی لوایح فرستاده شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 22 خرداد 1398 ، کدخبر: 6964588 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین