پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۳۶۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵
«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران بامداد جمعه در واکنش به ادعاهای مقام‌های آمریکایی مبنی بر دخالت داشتن تهران در خصوص انفجار دو نفتکش در دریای عمان، گفت: ادعاهای بی اساس واشنگتن علیه تهران، نشان می‌دهد که گروه ب، "نقشه ب" را که همان دیپلماسی تخریب است، دنبال می کند.

شعار سال: ظریف که این سخنان را در صفحه رسمی اش در توئیتر انتشار داده، افزود: اینکه آمریکا بلافاصله اتهاماتی را علیه ایران مطرح کرد بدون ارائه مدرک و شواهد حقیقی یا واقعی فقط این موضوع را کاملاً روشن می‌کند که تیم ب (بولتون، بن زاید، بن سلمان و بنیامین نتانیاهو) طرح ب را در پیش گرفته است: دیپلماسی تخریب شامل (اقدامات) آبه شینزو و اینکه تروریسم اقتصادی علیه ایران را پنهان کند.

وزیر امور خارجه ایران تصریح کرد: من چند ماه پیش دقیقاً در خصوص این سناریو هشدار دادم؛ من پیشگو نیستم اما می دانم تفکر گروه ب از کجا سرچشمه می گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی، تاریخ انتشار 24خرداد 98، کد خبر: 83352675، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۴
0
0
ایران هر چقدر هم بی فکر باشه در زمانی اکه نخست وزیر ژاپن تهرانه به کشتی های ژاپنی حمله نمیکنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین