پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۱۳۷۸۹
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۴:۳۲
نتایج اولیه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی سال ۱۳۹۸ دانشگاه آزاد اسلامی اعلام شد.داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی https://www.azmoon.org با وارد کردن کد دسترسی انتخاب رشته (عدد ۷ رقمی ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور) و کد ملی از نتیجه انتخاب رشته خود مطلع شوند.

شعار سالداوطلبان می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی https://www.azmoon.org با وارد کردن کد دسترسی انتخاب رشته (عدد ۷ رقمی ذیل کارنامه سازمان سنجش آموزش کشور) و کد ملی از نتیجه انتخاب رشته خود مطلع شوند.

آن دسته از داوطلبانی که در یک یا چند کد رشته محل دعوت به مصاحبه شدند لازم است حداکثر تا روز چهارشنبه مورخ ۲۹ خرداد ماه از طریق سامانه فوق نسبت به ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه اقدام کنند. عدم ثبت نام در سامانه جهت شرکت در مصاحبه به منزله انصراف است.

مصاحبه تمام رشته گرایش‌های دوره دکتری تخصصی سال ۹۸ به صورت متمرکز از نیمه دوم تیر ماه در تهران برگزار می‌شود. زمان و نحوه شرکت داوطلبان در مصاحبه این دوره متعاقباً اعلام خواهد شد.

نتایج بدون آزمون دکتری تخصصی ویژه استعدادهای درخشان نیز متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 22خرداد 98، کد خبر: 98032210248 ، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین