پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۲۵۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: هشت رشته جدید شامل یک رشته جدید در مقطع دکترای تخصصی، پنج رشته کارشناسی ارشد و دو رشته کارشناسی در دانشگاه شهرکرد و دانشکده‌های اقماری آن از مهرماه امسال دانشجو می‌پذیرد.

شعار سال: «سعید کریمی» روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران این استان افزود: از مهرماه امسال رشته بهداشت و بیماری آبزیان در مقطع دکترای تخصصی و گرایش‌های جدیدی در رشته‌های مهندسی عمران، مهندسی مواد، مدیریت کشاورزی، ادبیات روایی و مشاوره شغلی در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه شهرکرد تدریس می شود.

وی ادامه داد: همچنین از سال تحصیلی جدید رشته علوم سیاسی در دانشکده فارسان و رشته مواد در دانشکده فنی و مهندسی بروجن در مقطع کارشناسی دانشجو می‌پذیرد.

کریمی ، با اشاره به نیازسنجی استان و تلاش برای تحقق توسعه سافتگی استان، تصریح کرد: آمایشی در حال انجام است که برخی رشته هایی که متقاضی ندارد و ریزش دانشجو در این رشته ها را شاهد هستیم، تعیین تکلیف شوند.

رئیس دانشگاه شهرکرد همچنین با تاکید بر توجه به تقویت روحیه نشاط در فضای دانشگاه، اظهار داشت: در سال گذشته ۲۲۰ عنوان برنامه فرهنگی در دانشگاه اجرا شد و تشکل‌های سیاسی، علمی و کانون‌های فرهنگی در این برنامه‌ها نقش فعالانه‌ای داشته‌اند.

کریمی افزود: هم اینک پنج تشکل سیاسی، ۴۵ انجمن علمی و ۲۸ کانون فرهنگی در این دانشگاه فعال هستند.

وی با بیان اینکه استادان و پژوهشگران این دانشگاه در راستای پیگیری مطالبات مردم استان در حوزه آب در یک فضای علمی و کارشناسی شده اقدام می کنند، تصریح کرد: با برگزاری نشست ها و کارگروه های تخصصی و اجرای پژوهش های علمی تلاش می شود تا مسئولان ارشد استان را در خصوص مسائل آب استان آگاه کرد.

کریمی، با اشاره به فعالیت های اقتصادی دانشگاه شهرکرد افزود: اجرای ۲۰ هکتار کشت گل محمدی، توسعه واحدهای دامپروری، مشارکت در برگزاری المپیادهای علمی و گسترش فعالیت های کلینیک دامپزشکی از جمله این فعالیت‌ها به شمار می رود.

وی، جذب دانشجویان خارجی را از مهمترین برنامه های این دانشگاه عنوان کرد و گفت: هم اینک ۲۰ دانشجو از کشور افغانستان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه شهرکرد تحصیل می کنند.

۷ هزار دانشجو در ۱۹۰ رشته تحصیلی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای تخصصی و حرفه ای با بهره مندی از حضور ۳۵۰ عضو هیات علمی در دانشگاه شهرکرد تحصیل می کنند

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تحلیلی خبرآنلاین، تاریخ 15 مرداد 98، کد مطلب: 51071: www.hakimemehr.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین