پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۱۳۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
جدیدترین گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس به موضوع الزامات توسعه پتروپالایشگاه‌ها در کشور پرداخته است. براساس این گزارش عمده محصولات پتروشیمی‌های ایران محصولات بر پایه خوراک گاز هستند که نسبت به محصولات بر پایه خوراک مایع، از ارزش‌افزوده پایین‌تری برخوردارند.

شعارسال: جدیدترین گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس به موضوع الزامات توسعه پتروپالایشگاه‌ها در کشور پرداخته است. براساس این گزارش عمده محصولات پتروشیمی‌های ایران محصولات بر پایه خوراک گاز هستند که نسبت به محصولات بر پایه خوراک مایع، از ارزش‌افزوده پایین‌تری برخوردارند.

همچنین در سال‌های اخیر نیز وزارت نفت بدون توجه به تحولات جهانی و حرکت به سمت توسعه پتروپالایشگاه‌ها، طرحهای بر پایه خوراک گاز را توسعه داده است که به نوعی خام‌فروشی محسوب می‌شود.

قابل‌ذکر است با ایجاد پتروپالایشگاه‌ها، علاوه بر تنوع محصولات تولیدی، قیمت‌ تمام‌شده کاهش می‌یابد و همچنین تقاضای جهانی برای این محصولات بیشتر است.


سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری نود اقتصادی  ، تاریخ انتشار : 30 خرداد 98، کد خبر:2120040 ،www.90eghtesadi.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
0
0
با این تحریمها میشه چیزی را توسعه داد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین