پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۴۷۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۰
جنبش دانشجویی استان اردبیل در نامه‌ای خطاب به رییس کل دادگستری استان اردبیل ضمن تشکر از ابلاغ قانون رسیدگی به اموال و دارایی‌های مسؤولان از طرف قوه قضاییه اجرای این قانون در خصوص رسیدگی به اموال مسؤولان ‌استان را خواستار شدند.

شعارسال: جنبش دانشجویی استان اردبیل در نامه‌ای خطاب به رییس کل دادگستری استان اردبیل ضمن تشکر از ابلاغ قانون رسیدگی به اموال و دارایی‌های مسؤولان از طرف قوه قضاییه اجرای این قانون در خصوص رسیدگی به اموال مسؤولان ‌استان را خواستار شدند.

جنبش دانشجویی استان اردبیل در نامه‌ای خطاب به رییس کل دادگستری استان اردبیل ضمن تشکر از ابلاغ قانون رسیدگی به اموال و دارایی‌های مسؤولان از طرف قوه قضاییه اجرای این قانون در خصوص رسیدگی به اموال مسؤولان ‌استان در جهت تنویر افکار عمومی، بازدارندگی و مقابله با تبلیغات مسموم دشمنان را خواستار شدند.

متن این نامه بدین شرح است:

رئیس کل محترم دادگستری استان اردبیل

سلام علیکم؛

با عنایت به ابلاغ قانون رسیدگی به اموال و دارایی‌های مسؤولان از طرف قوه‌ی قضائیه، ابتدا بر خود وظیفه می‌دانیم که از این اقدام انقلابی و موثر کمال قدردانی و تشکر را داشته باشیم. اجرای درست این قانون نقطه‌ی عطفی برای جلب اعتماد عمومی و مبارزه‌ی واقعی با فساد و رانت‌خواری بوده و اراده‌ی بیش از پیش نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای مبارزه با فساد نشان می‌دهد. ضمن اینکه قانون مورد اشاره ذاتاً به نفع خود مسؤولان است که امید است با استقبال از جانب ایشان نیز مواجه شود. معتقدیم که اجرای این قانون باعث می‌شود تا مدیران و مسؤولانی که مشمول این قانون هستند، در برابر حاشیه‌ها، شایعات و مسائلی که ممکن است از سوی برخی افراد یا جریان‌ها در مورد آنان مطرح شود، مورد صیانت قرار می‌گیرند.

در همین راستا جنبش دانشجویی با بازخوردگیری از مردم استان، درحال تدوین لیستی از مسؤولان فعلی و گذشته‌ی استان (از جناح‌های سیاسی مختلف) است که از نظر مردم، نسبت به سایر مسؤولان در اولویت رسیدگی قرار دارند، که متعاقبا اسامی آن به اطلاع شما و مردم شریف استان خواهد رسید.

اسامی افراد مطرح شده در این لیست به معنی مساله‌دار بودن و یا وجود اموال نامشروع در دارایی‌های این عزیزان نیست، بلکه در راستای تنویر افکار عمومی بوده و از سوی دیگر، در شرایطی که یکی از خطوط عملیات تبلیغی جریان معارض، متهم کردن کلیه مسؤولان به فساد و القای فساد فراگیر و سیستماتیک است، اجرای درست قانون رسیدگی به اموال مسؤولان ‌می‌تواند ضمن ایجاد بازدارندگی، سره را از ناسره جدا کرده و اجازه ندهد با تبلیغات دشمن، مقوله فساد به همه مسؤولان تعمیم داده شود.

لذا اقدام انقلابی و خط شکنی حضرتعالی در تسریع اجرای این قانون در سطح استان مورد انتظار است. امیدواریم مراتب رسیدگی را به اطلاع جنبش دانشجویی و مردم ولایت‌مدار استان برسانید.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

جنبش دانشجویی استان اردبیل

)مجمع هماهنگی تشکل های دانشجویی)


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ،تاریخ انتشار:1 تیر 1398،کدخبر:13980401000050  www.farsnews.com ،

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
0
0
باید بیشتر از یه حدی اموال مسئولین بیشتر باشه مصادره بشه اموال شون مردم دارن به سختی میگذرونن اخه نمیشه که اینه همه اختلاف وجودداشته باشه چون فقط مدیر ان
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین