پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۹۳۴
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵
حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در توئیتی نوشت: ادعای آمادگی آمریکا برای مذاکره بی قید و شرط با تداوم شرایط تهدید و تحریم پذیرفتنی نیست.
شعار سال:حسام الدین آشنا، مشاور رئیس جمهور در توئیتی نوشت: ادعای آمادگی آمریکا برای مذاکره بی قید و شرط با تداوم شرایط تهدید و تحریم پذیرفتنی نیست.
"نه جنگ‌طلبیم و نه مستحق تحریم اما جنگ و تحریم را دو روی سکه می‌دانیم"
حسام الدین آشنا، مشاور حسن روحانی رئیس جمهوری در واکنش به آمادگی آمریکا برای مذاکره بی قید و شرط با ایران، در توئیتی نوشت: ما می‌گوییم، نه جنگ طلبیم نه مستحق تحریم، اما جنگ و تحریم را دو روی سکه می‌دانیم. ادعای آمادگی آمریکا برای مذاکره بی قید و شرط با تداوم شرایط تهدید و تحریم پذیرفتنی نیست. اگر چیزی بیش از برجام می‌خواهند باید چیزهایی بیش از برجام بدهند آن هم با تضمن بین المللی.
مذاکره با تداوم تهدید و تحریم پذیرفتنی نیست

آشنا همچنین در توئیتی دیگر خطاب به جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا، که گفته بود احتیاط و بصیرت آمریکا را با ضعف او اشتباه نگیرید؛ نوشت: این همه ما احتیاط و بصیرت و خویشتن داری بکار بردیم. حالا نوبت شماست تمرین کنید تا یاد بگیرید.
مذاکره با تداوم تهدید و تحریم پذیرفتنی نیست


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب،تاریخ انتشار:3تیر1398،کدخبر:596215،aftabnews.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین