پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۵۹۶۹
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
مدیر روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن استان مرکزی گفت: رعایت کرامت مشتریان و استفاده از پاکت‌نامه در تمام مکاتبات مدیران شعب این بانک اجباری شد.
شعار سال:مدیر روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن استان مرکزی گفت: رعایت کرامت مشتریان و استفاده از پاکت‌نامه در تمام مکاتبات مدیران شعب این بانک اجباری شد.
تذکر به مدیر یکی از شعب بانک مسکن در اراک به منظور تکریم ارباب رجوع
آزاد با اشاره به ‌ثبت سوژه «عدم رعایت تکریم ارباب رجوع در بانک‌ها» در سامانه فارس من و نارضایتی یکی از مشتریان بانک مسکن در دادن نامه در کاغذ نامناسب و بدون پاکت توسط مدیر یکی از شعب این بانک اظهار کرد: با مدیر شعبه مذبور در این زمینه صحبت شد که وی اعلام کرد اقدام شعبه بدین طریق، به خاطر صرفه‌جوئی در کاغذ بوده است.

وی تصریح کرد: ضمن تاکید به رعایت حقوق شهروندی و لزوم رعایت کرامت مشتریان در خصوص استفاده از کاغذ مناسب و نیز استفاده از پاکت‌نامه در تمام مکاتبات به مدیر شعب تذکر و تاکیدات لازم به وی داده شد.

مدیر روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن استان مرکزی گفت: رعایت کرامت مشتریان و استفاده از پاکت‌نامه در  تمام مکاتبات مدیران شعب این بانک اجباری شد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس،تاریخ انتشار:3تیر 1398،کدخبر:13980403000553،www.farsnews.com
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین