پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۲۲۰
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۴
حسین زندی رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل کالای درون شهری تهران عمده چالش فی‎مابین‎اتحادیه های مرتبط با حمل و نقل و شهرداری را تفسیر مواد ۳۱ و ۳۲ و آئین نامه های اجرایی قانون نظام صنفی دانست.
شعار  سال:رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل کالای درون شهری تهران  عمده چالش فی‎مابین‎اتحادیه های مرتبط با حمل و نقل و شهرداری را تفسیر مواد ۳۱ و ۳۲ و آئین نامه های اجرایی قانون نظام صنفی دانست. حسین زندی رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل درون شهری تهران با اشاره به مشکلات کلیه اتحادیه های حمل […]
مشکلات صنوف حمل و نقل با شهرداری /تفسیر مواد ۳۱ و ۳۲ و آئین نامه های اجرایی قانون نظام صنفی
رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل کالای درون شهری تهران  عمده چالش فی‎مابین‎اتحادیه های مرتبط با حمل و نقل و شهرداری را تفسیر مواد ۳۱ و ۳۲ و آئین نامه های اجرایی قانون نظام صنفی دانست.

حسین زندی رئیس اتحادیه صنف حمل و نقل درون شهری تهران با اشاره به مشکلات کلیه اتحادیه های حمل و نقل استان تهران با شهرداری تهران  گفت: در این ارتباط جلساتی تشکیل و ملاقات‎هایی با شهردار و رئیس شورای شهرتهران انجام شد که در آخرین جلسه رئیس و نایب رئیس اتاق اصناف تهران و اسماعیل بگلو معاون شهردادری تهران نیز حضور داشتند و موضوع ۱- پروانه بهره برداری۲- طرح ترافیک۳- سوخت۴- باربرگ بیان و مقرر گشت نقطه نظرات این اتحادیه ها و صورتجلسه آن برای شهردار تهران ارسال و کارگروه تام الاختیاری توسط رئیس شورای شهر تهران تعیین تا در خصوص مشکلات مطروحه با اصناف به نقطه نظرات اجمالی رسیده و نهایتاً تصمیم گیری اتخاذ گردد.

زندی ادامه داد: عمده مشکلات در حوزه تفسیر مواد ۳۱ و ۳۲ و آئین نامه های اجرایی قانون نظام صنفی است که متاسفانه شهرداری تفسیر به نفع خود را دارد حال آنکه تمامی صنوف حمل و نقل تحت قانون نظام صنفی هستند و شهرداری تنها می تواند ناظر بر تردد  این دستگاهها در شهر باشد. پروانه کسب را اتحادیه صادر می کند و  به هنگام تصمیم‎گیری‎های مرتبط با اصناف در شهرداری بایستی اصناف نیز حضور داشته باشند.

وی افزود: موضوع سوخت وسایل حمل و نقل هیچ گونه ارتباطی به شهرداری نداشته؛ بلکه ستاد سوخت مسئولیت را برعهد دارد؛ اما متاسفانه شهرداری از این موضوع به عنوان اهرم فشار بر اعضای حمل نقل استفاده کرده تا افراد را مجبور به اخذ پروانه بهره برداری از ایشان نمایند.

شعار  سال،بااندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری اتاق اصناف ایران،تاریخ انتشار:5تیر1398،کدخبر:18589،www.otaghasnaftehran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین