پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۸۸۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
مراسم افتتاح ساختمان شماره 3 فناپ در پارک فناوری پردیس، همزمان با مراسم کلنگ‌زنی ساختمان شماره 4 این شرکت در پارک فناوری سلامت پردیس، برگزار شد.
شعار سال:مراسم افتتاح ساختمان شماره 3 فناپ در پارک فناوری پردیس، همزمان با مراسم کلنگ‌زنی ساختمان شماره 4 این شرکت در پارک فناوری سلامت پردیس، برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، در این مراسم که روز پنجشنبه 13 تیرماه برگزار شد، «مهدی صفاری‌نیا» رئیس پارک فناوری پردیس، «مجید قاسمی» مدیرعامل بانک پاسارگاد و ‌«شهاب جوانمردی» مدیرعامل فناپ حضور داشتند.

مدیرعامل بانک پاسارگاد در مراسم افتتاح ساختمان جدید فناپ گفت: در این ساختمان قرار است تعداد زیادی از نیروهای جوان فعالیت داشته باشند و به جایی بهتر از سیلیکون ولی تبدیل شود. اینجا جایگاه افراد نخبه‌ است و می‌تواند مامن و خواستگاه تکنولوژی 408 جوان با انگیزه باشد.

در ادامه این مراسم شهاب جوانمردی، مدیرعامل و عضو هیات مدیره فناپ اظهار داشت: از روزی که نهاد ریاست جمهوری، فکر طراحی و ایجاد یک پارک فناوری در منطقه پردیس را پروراند، آقای صفاری‌نیا ریاست پارک فناوری پردیس و همکارانشان به دنبال این بودند که یک محل استقرار متمایز برای شرکت های فناوری در شرق تهران ایجاد کنند. تا به امروز که این پارک به یک موجود بالنده تبدیل شده است، ما هم سعی کرده‌ایم به این امر پیمان پایبند باشیم.

وی افزود: دیدگاه ما این بوده است که در یک زیست بوم و با هم‌افزایی و در نظر گرفتن توانمندی‌ها، بتوانیم فضایی برای زایش، بالندگی و توسعه فناوری و نوآوری در کشور داشته باشیم. فناپ از اولین روز خریداری زمین در پردیس بر این عهد پایبند بوده و افراد نخبه و کلیدی خودش را در حوزه فناوری، در این پارک مستقر کرده است و امروزه با استقرار بیش از 400 نفر از همکارانمان، از جمله شرکت‌هایی هستیم که توانسته‌ایم در تولید محصولات فناورانه در پارک، نقش بسزایی داشته باشیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت پارک فناوری پردیس جمهوری اسلامی ایران ،تاریخ انتشار:15تیر1398،کد خبر:--،techpark.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
0
0
فناپ به زودی تبدیل به غول فناوری بانکی ایران می شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین