پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۱۹۵۸۰
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۴
محمد اسلامی، وزیر راه در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره اظهارات یک نماینده مبنی بر اینکه یک نفر ۷۰۰ منزل در شهر ری و دیگری ۲۵۰۰ منزل در تهران دارد گفت: از کسی که این آمار و اطلاعات را می‌دهد باید سوال شود که منبع اطلاعاتش کجاست. کسی که این اطلاعات را می‌دهد باید منبع اطلاعاتی خود و مستند خود را هم بگوید.

شعارسال: وزیر راه و شهرسازی به ادعای یکی از نمایندگان مجلس درباره اینکه یک نفر ۷۰۰ یا ۲۵۰۰ خانه دارد واکنش نشان داد.

محمد اسلامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت درباره اظهارات یک نماینده مبنی بر اینکه یک نفر ۷۰۰ منزل در شهر ری و دیگری ۲۵۰۰ منزل در تهران دارد اظهار کرد: از کسی که این آمار و اطلاعات را می‌دهد باید سوال شود که منبع اطلاعاتش کجاست. کسی که این اطلاعات را می‌دهد باید منبع اطلاعاتی خود و مستند خود را هم بگوید.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شما این اطلاعات را تکذیب می‌کنید تصریح کرد: من نه تکذیب می‌کنم نه تأیید ولی نمی‌شود با افکار عمومی بازی کرد و در جامعه تشویش به وجود آورده باید ببینم این منبع اطلاعات کجاست.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار:19  تیر 1398 ، کدخبر:488612 www.entekhab.ir،

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین