پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۱۹۳
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با اشاره به فرسودگی اغلب منازل مسکونی این شهر، از ادامه اسکان ۱۶۰ نفر از شهروندان زلزله‌زده در دو اردوگاه اسکان اضطراری خبر داد

شعارسال :سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان با اشاره به فرسودگی اغلب منازل مسکونی این شهر، از ادامه اسکان ۱۶۰ نفر از شهروندان زلزله‌زده در دو اردوگاه اسکان اضطراری خبر داد.

حیدر حجتی‌نیا  در خصوص آخرین وضعیت مسجدسلیمان پس از وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری هفته گذشته اظهار کرد: با توجه به اینکه اغلب منازل مسجدسلیمان فرسوده هستند، پس از وقوع زلزله همچنان حدود ۱۶۰ نفر از اهالی مناطق نمره ۴۰ و سی‌برنج در دو اردوگاه اسکان اضطراری، مستقر هستند.

وی افزود: این افراد به دلیل تحت تأثیر قرار گرفتن از وقوع زلزله و مشکلات روحی به دلیل شرایط منازلشان و همچنین آسیب‌دیدگی منازل هنوز به محل سکونت خود برنگشته‌اند.

سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان ادامه داد: ارزیابی خسارات زلزله توسط ۲۰ تیم در حال انجام است و تا پایان هفته آمار دقیق خسارات اعلام خواهد شد. این آمار، جهت اخذ تصمیمات بعدی در اختیار مسئولین استانی و کشوری قرار می‌گیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار22 تیر 98، کدخبر: 98042211222، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین