پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۳۴۳
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۷
این روزها از شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد که به شدت با گلایه های کارگری بسیاری مواجه شده خبرهایی می‌رسد مبنی بر اینکه این شرکت با قرارداد یک صد میلیارد تومانی تهیه غذای کارگران را بدون برگزاری مناقصه به شرکتی با عنوان "پیشگامان خوراک تابان" متعلق به گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا سپرده و این شرکت نیز از ابتدای تیرماه فعالیت خود را به عنوان پیمانکار تامین خوراک این مجموعه آغاز کرده است.

شعار سال: اما دراین بین مسوولان این شرکت این موضوع را که با قراراست این امر ادامه یابد را به شدت تکذیب می‌کنند تا جایی‌که محسن افخمی دستیار ارشد مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد این امر را خلاف واقع می‌داند و ارائه این خدمات از سوی این پیمانکار را تنها در خداحافظی قریب الوقوع پیمانکار سابق و کمبود زمان برای برگزاری مناقصه به دلیل تامین خوراک روزانه کارگران جستجو می‌کند. به گفته وی، مسوولان این شرکت چاره ای جزء حرکتی ضرب الاجل برای تامین خوراک کارگران نداشته اند اما به این پیمانکار نیز اعلام شده می‌بایست برای گرفتن کار حتما باید در مناقصه ای که به زودی برای این امر برگزار می‌گردد شرکت کند.
این اظهارات درحالی است که طی نامه این شرکت به یاسری مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد در تاریخ ۱۱ اردیبهشت سال جاری این پیمانکار برای ارائه خدمات خوراک به کارگران این مجموعه اعلام آمادگی کرده و طی پاراف های صورت گرفته بر زیر نامه به حراست دستور بازدید میدانی از این شرکت داده شده بود. با اینحال افخمی در پاسخ به این سوال که چگونه یکماه و نیم پیش از خروج پیمانکار قدیمی این شرکت برای حضور دراین مجموعه اعلام آمادگی نموده و مدیریت دستور بازدید میدانی داده است پاسخ داد:" به هرحال شرکت پیشگامان خوراک تابان نیز بخش بازاریابی دارد و با بررسی در منطقه پیشنهاد همکاری به ما نیز داده بودند!"
درنهایت این مقام مسوول در شرکت عملیات غیرصنعتی پازارگاد از برگزاری مناقصه این امر آنهم به زودی خبرداد تا شاید حق به حق دار برسد. اما دراین بین هنوزهم شایعات در خصوص این شرکت به قوت خود باقی است تا جاییکه برخی از کارگران این شرکت از دوره سیاه مدیریتی این مجموعه طی این روزها نسبت به تاریخ ۱۸ ساله فعالیت آن خبر می‌دهند. از پرداخت حقوق های نجومی به حدود ۱۵ نفراز بازنشستگان و تازه واردان به این شرکت گرفته تا دلایل اخراج ۱۰۶ کارگر! با اینحال این موارد از سوی مسوولان این شرکت به شدت تکذیب می‌گردد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت نفتی ها، تاریخ 22 تیر 98، کد مطلب: 16058: www.naftiha.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین