پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۰۶۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۷
شاهرخ یوسف زاده چابک رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گیلان تهیه نقشه راهبردی جامع در دانشگاه علوم پزشکی را از بزرگترین دستاورد دانشگاه در سالهای اخیر برشمرد.
شعار سال:رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گیلان تهیه نقشه راهبردی جامع در دانشگاه علوم پزشکی را از بزرگترین دستاورد دانشگاه در سالهای اخیر برشمرد.

شاهرخ یوسف زاده چابک صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سالن بانک صادرات رشت با بیان اینکه تمام تلاش خود را در راستای اعتلای دانشگاه به کار گرفته اظهار کرد: برای کسی‌که برای کسب رضای الهی پا به میدان می‌گذارد، احساس رضایتمندی خداوند کفایت می‌کند.

وی با اشاره به دستاوردهای به دست آمده دانشگاه علوم پزشکی گیلان در سال‌های اخیر افزود: یکایک دستاوردها که مهم‌ترین آن تهیه نقشه راهبری دانشگاه بود توسط همکاری یکایک همکاران به دست آمده است.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه فاز نخست برنامه راهبری دانشگاه سپری شده تصریح کرد: این برنامه برای یک دوره ۱۰ ساله منطبق با استاد بالادستی تهیه شده همچون نهالی امروزه به دست باغبانی سپرده می‌شود که انتظار داریم آن را به یک درخت تنومند تبدیل کند.

یوسف زاده با بیان اینکه منابع انسانی و مالی برای دستیابی نقشه راهبردی دانشگاه لازم است، گفت: برای تحقق قبل از اینکه منابع انسانی و مالی مطرح باشد زیرساخت الکترونیکی لازم است.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به راه‌اندازی نظام ارجاع الکترونیک در دانشگاه علوم پزشکی گیلان افزود: گیلان و زنجان در نظام ارجاع در سطح کشور قرار دارند و تا پایان شهریور ماه نهایی می‌شود.

وی با اشاره به بهینه سازی و پایداری منابع مالی در دانشگاه تصریح کرد: نسبت درآمد به هزینه در دانشگاه سیر صعودی به خود گرفته و بیش‌تر هزینه‌ها از در آمد دانشگاه کسب شده است و نمی‌توان گفت دانشگاه علوم پزشکی گیلان جزو دانشگاه‌های بدهکار است.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به ساماندهی و توانمندی منابع انسانی در دانشگاه گفت: تبیین کدهای رفتاری، توسعه رهبری، نظام مشارکت کارکنان، جانشین مروری و راه‌اندازی نظام ارزیابی عملکردی از محوری‌ترین برنامه‌های دانشگاه در حوزه ساماندهی منابع انسانی بوده است.

یوسف زاده با اشاره به عملکرد دانشگاه در حوزه زنجیره تأمین دارو بیان کرد: افتخار می‌کنیم که برای نخستین بار سامانه خرید متمرکز دارو و تجهیزات را با راه‌اندازی سامانه‌ای به نام درفک در گیلان آغاز کردیم.

وی یکی از مشکلات دانشکاه را عدم وجود فضای فیزیکی مناسب عنوان کرد و گفت: پس از ۴۰ سال همچنان بیمارستان‌های ما در رشت از ساختمان‌های استیجاری استفاده می‌کنند اما در شهرستان‌ها ما توسعه بیمارستانی را شاهد هستیم.

رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارتقای فرهنگ سازمانی را یکی از برنامه‌های دانشگاه برشمرد و افزود: ارتقای فرهنگ سازمان یک ارزش در دانشگاه به شمار رفته و شروع آن از خود رئیس دانشگاه شروع شد.

یوسف زاده راه‌اندازی مراکز رشد، راه اندازی آزمایشگاه جامع تحقیقات، توسعه آموزش پاسخگو جامعه نگر و کارآفرین، برنامه توسعه فردی و بهره وری اعصای هیئت علمی، افزایش ایمنی و سلامت بیماران، پیوند کبد و راه اندازی سیستم تروما را از دیگر دستاوردهای دوران تصدی خود بر کرسی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برشمرد.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی رویداد گیلان،تاریخ انتشار:24تیر1398،کدخبر:47171،rooydadegilan.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
0
0
اطلاع رسانی خوبیه و در واقع میشه یه بانک اطلاعات خوب برای پیشرفت بیشتر
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین