پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۲۲۱۴۷۸
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۴
یونس مظلومی مدیرعامل بیمه تعاون گفت: شرکت خودروسازی سایپا به شرکت‌های بیمه بدهکار است و شرکت‌های بیمه نیز از صدور بیمه‌نامه به این شرکت خودروساز اجتناب می‌کنند، این در حالی است که سایپا پول بیمه شخص ثالث را از مشتریان به صورت نقد دریافت می‌کند.
شعار سال:مدیرعامل بیمه تعاون گفت: شرکت خودروسازی سایپا به شرکت‌های بیمه بدهکار است و شرکت‌های بیمه نیز از صدور بیمه‌نامه به این شرکت خودروساز اجتناب می‌کنند، این در حالی است که سایپا پول بیمه شخص ثالث را از مشتریان به صورت نقد دریافت می‌کند.

 یونس مظلومی در نشست خبری در تبریز با اشاره به دو خدمت جدید بیمه تعاون، گفت: بیمه‌نامه ویژه برای جبران افت قیمت خودروهای زیان دیده و بیمه درمان خانواده فروخته می‌شود. پیش از این شرکت‌های بیمه فقط برای گروه‌های بالای ۵۰ نفر و آن هم از طریق کارفرما بیمه درمانی در نظر می‌گرفتند.

  وی با بیان اینکه بیمه تعاون، تنها بیمه تعاونی کشور است، گفت: این بیمه ۷۰۰ سهام‌دار دارد که عمده سهام‌داران آن شرکت‌های تعاونی و بانک توسعه تعاون است.

 مظلومی با تأکید بر اینکه توجه روی کیفیت است نه میزان سهم‌ از بازار، بیان کرد: نزدیک ۳۰ شرکت بیمه وجود دارد که پس از جدا کردن یکی از شرکت‌های دولتی، حدود دو درصد از بازار، سهم مابقی بیمه‌ها است که سهم ما نیز از بازار تقریباً همین اندازه است.

  وی با بیان اینکه رعایت رضایت‌مندی تمامی ذی نفعان از اهداف‌مان است، بیان کرد: استراتژی‌هایی برای افزایش میزان رضایت‌مندی ذی‌نفعان همچون سهام داران، بیمه‌گذاران، مشتریان و زیان دیده‌ها، کارگزاران، کارکنان شرکت بیمه و ذی‌نفعان بیرونی در نظر گرفته شده است.  

مظلومی با تأکید بر اینکه بیمه تعاون شرکت خصولتی نبوده و ۱۰۰ درصد به بخش تعاون مربوط است، خاطرنشان کرد: برخی از شرکت‌های بیمه تمرکز ویژه‌ای در برخی حوزه‌ها دارند؛ اما استراتژی ما «تنوع» بوده و در همه‌ی زمینه‌ها از قبیل بیمه شخص ثالث، درمانی، آتش‌سوزی و ... بیمه نامه صادر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دوست داشتیم با بیمه‌گرهای معتبر بین المللی همکاری کنیم، خاطرنشان کرد: بیمه‌گرهای خارجی به دلیل شرایط تحریم‌ها از بازار بیمه ایران خارج شده‌اند. تعدادی از این شرکت‌ها برای سرمایه‌گذاری در ایران علاقه‌مند بودند که فعلا رغبتی برای همکاری با صنعت بیمه ایران ندارند.

مدیرعامل بیمه تعاون ادامه داد: بیمه تعاون پس از برجام، با قوی‌ترین بیمه دنیا قراردادی برای یک پروژه منعقد کرده بود و در صورت فراهم شدن شرایط، همکاری با بیمه‌های بین المللی خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم‌نامه‌ها، تسهیلات و تخفیفات برای شرکت‌های تعاونی در نظر گرفته شده و بیمه‌نامه‌های مناسب با شرایط پرداخت خوب ابلاغ شده است.

مظلومی با اشاره به ضعف بیمه‌های اجتماعی، گفت: به اذعان کارشناسان، صندوق‌های بیمه اجتماعی شرایط اقتصادی خوبی ندارند، ولی شرایط صنعت بیمه بازرگانی بسیار خوب است که یکی از دلایل آن، نظارت سخت گیرانه و منطقی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران است؛ به طوری که مردم اطمینان دارند که شرکت‌های بیمه محکم و توان‌گر هستند.

وی از افزایش سرمایه بیمه تعاون به ۱۵۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: الزامات قانونی سرمایه شرکت را رعایت کردیم و شرایط مناسب در بورس داریم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:27تیر1398،کدخبر:98042714436،www.isna.ir



اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین