پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۲۲۲۴۶۹
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۰
علیرضا گنجی خبیری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکل تأمین آب در فصل تابستان درشهرها و شهرک‌های غرب استان تهران و با اشاره به تغییر رنگ آب فردوسیه گفت: آب منطقه از چاه تأمین می‌شود که به سبب اُفت فشار و رسوب کُلر تغییر رنگ رُخ می‌دهد که از نظر کمّی و کیفی مشکلی ایجاد نمی‌کند.

شعار سال:معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران با اشاره به تغییر رنگ آب فردوسیه گفت: آب منطقه از چاه تأمین می‌شود که به سبب اُفت فشار و رسوب کُلر تغییر رنگ رُخ می‌دهد که از نظر کمّی و کیفی مشکلی ایجاد نمی‌کند.
ظرف ۱۵ روز آینده تأمین آب فردوسیه به پایداری می‌رسد

 علیرضا گنجی خبیری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکل تأمین آب در فصل تابستان درشهرها و شهرک‌های غرب استان تهران اظهار داشت: با اقدامات صورت گرفته در شهریار، شهرقدس و ملارد دبی به شکل مناسب مهیا شده و در فردوسیه نیز در 3 روز گذشته مانور در شبکه‌های آبرسانی انجام و چاه‌های قدیمی به مدار بهره‌برداری بازگردانده شدند.

وی ادامه داد: علاوه بر این مجوز حفر دو چاه جدید نیز اخذ شده که در صورت حفاری با توجه به محل قرارگیری آن مشکل کمبود آب برطرف می‌شود.

معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای شهرها و شهرک‌های غرب استان تهران بیان کرد: وجود چاه‌های غیرمجاز کشاورزی در دوره پیک مصرف اُفت دبی را به وجود آورده که در برخی مناطق از میزان 23 لیتر بر ثانیه به 13 لیتر رسید که 10 لیتر کمبود تولید وجود داشت.

گنجی سپس با اشاره به کیفیت آب فردوسیه افزود: آب منطقه از چاه تأمین می‌شود که پس از کلرزنی وارد شبکه می‌شود منتهی به سبب اُفت فشار آب وقتی شیر آب باز می‌شود به دلیل رسوب تغییر رنگ رُخ می‌دهد که با پایداری آب مشکل برطرف می‌شود و از نظر کمی و کیفی قطعاً مشکلی وجود ندارد.

معاون نظارت بر بهره‌برداری آبفای شهرها و شهرک های غرب استان تهران همچنین خاطرنشان کرد: سامانه 122 پل ارتباطی مردم با شرکت آب و فاضلاب می‌باشد که شهروندان می‌توانند هرگونه مشکل خود را با این سامانه در میان بگذارند..


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم،تاریخ انتشار:1مرداد1398،کدخبر:2060404،www.tasnimnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین