پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۷۰۱۲۵
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
عضو شورای شهر پیشوا با اشاره به کمبود آب پیشوا گفت: سهمیه آب آشامیدنی از سد ماملو به تمام شهرستان‌ها به جز شهرستان پیشوا تعلق می‌گیرد که تلاش داریم با بهره‌مندی از آب سد ماملو سفره‌های زیرزمینی پیشوا احیا و مشکل کمبود آب برطرف شود.

شعار سال:  سید حسن طباطبایی با اشاره به اولویت‌های شورای اسلامی شهر اظهار داشت: در جلساتی که با اعضای شورای شهر پنجم داشتیم، سه اولویت مهم شورای شهر مسائل امنیتی، اجتماعی و بهداشتی و تلاش برای ارتقای این سه بخش در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به وضعیت نابسامان درمانی و نبود حتی یک تخت بیمارستانی در شهرستان پیشوا، تصریح کرد: امید است با رایزنی‌هایی که صورت گرفته در این دوره بیمارستان دانشگاه آزاد، مرکز درمانی شهید مهتدی و دی‌کلینیک تأمین اجتماعی به بهره‌برداری برسد و درمانگاه خیّرین که به تازگی کلنگ احداث آن زده شده، بتوانند در این دوره مشکلات درمان شهرستان را برطرف سازد.

منتخب پنجمین دوره شورای شهر پیشوا در مورد مشکل کمبود آب آشامیدنی شهرستان عنوان کرد: سال گذشته مشکل کمبود آب تنها در بخش کشاورزی بود، اما امسال سه حلقه چاه آب شرب شهرستان به دلیل نبود حفره‌های سفالی زیرزمینی خشک شد و برای جلوگیری از کمبود آب و تأمین آب آشامیدنی شهروندان، چاه آب فضای سبز شهرداری به مدار مخزن سازمان آب متصل شد.

طباطبایی افزود: سهمیه آب آشامیدنی از سد ماملو به تمام شهرستان‌ها به جز شهرستان پیشوا تعلق می‌گیرد که با رایزنی‌هایی که در دوره بعد صورت خواهد گرفت با بهره‌مندی از آب سد ماملو سفره‌های زیرزمینی احیاشده و مشکل کمبود آب برطرف شود.

وی در مورد انتخاب شهردار دوره پنجم بیان کرد: مهم‌ترین وظیفه شورای شهر در بدو کار، انتخاب شهردار جدید یا ابقای شهردار سابق است که اولویت شورای شهر برای انتخاب شهردار، فردی کاردان، آشنا به الفبای شهرداری و دارای سوابق در زمینه مدیریت شهری است.

این عضو شورای شهر پیشوا توضیح داد: شخص شهردار برای اجرای مصوبات شورای شهر و پیگیری امور عمرانی شهر باید با انتخاب نیروهای تأثیرگذار و کارآمدو با اجرای مدیریت صحیح و نظارت بر اجرای قوانین بتواند در پیشرفت و آبادانی شهر سهم قابل توجهی داشته باشد.

طباطبایی در پایان تشریح کرد: تمام تلاش خود را برای ایجاد و گسترش شرایط مناسب فیزیکی، اجتماعی، زیست‌محیطی و استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود برای ساختن پیشوایی آباد به‌کار خواهیم بست.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 18 تیر 1396، کد مطلب: 1459263: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین