پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۲۶۸۱
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۱
شهردار کرج گفت: جلسات پایش هنگامی موفق می شود که به صورت چالشی برگزار شده و به جای تعریف و تمجیدها نقاط ضعف مطرح شود.

شعارسال: علی کمالی‌زاده این مطلب را در جریان برگزاری سومین جلسه پایش از دومین مرحله سلسله جلسات پایش درآمد، هزینه و پروژه های عمرانی مناطق و سازمان ها که در منطقه ۴ برگزار شد، عنوان کرد.

وی افزود: جلسات پایش هنگامی موفق خواهد بود که به صورت چالشی برگزار شده و به جای تعریف و تمجیدها نقاط ضعف مطرح شود.

شهردار کرج از مدیران مجموعه مدیریت شهری خواست با اطلاعات و آمار دقیق در جلسات حاضر شده و نسبت به حوزه تحت امر خویش به شدت حساس باشند.

وی به ضرورت طرح مشکلات و نقاط ضعف مناطق و سازمان ها در قالب جلسات پایش پرداخت و خاطرنشان کرد: انجام شایسته مسئولیت‌ها و رفع نقاط ضعف جزو وظایف ما بوده و از اولویت های ما است.

کمالی زاده در ادامه با اشاره به معضل ساخت و سازهای غیرمجاز افزود: ساخت و ساز غیرمجاز وجود دارد که نیازمند تدبیر و برنامه ریزی موثر برای مقابله است.

وی، یکی از راه های این مقابله را ساماندهی مصالح فروش‌ها عنوان کرد و ادامه داد: بسیاری از مصالح فروشانی که هم اکنون اقدام به فروش مصالح به عاملان ساخت و ساز غیرمجاز می کنند، دارای مجوز فعالیت صنفی نیستند.

شهردار کرج اضافه کرد: اگر فروشندگان این عرصه شناسایی شوند، امکان رصد فروش مصالح به افراد غیر وجود خواهد داشت و پیگیری این امر سهولت می یابد.

کمالی‌زاده؛ پرداختن به مشکلات مبلمان شهری و ضرورت حفظ عرصه های فضای سبز در منطقه ۴ را نیز مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: یکی از این عرصه های مهم فضای سبز باغ سیب مهرشهر است که باید از آن به طور کامل حراست و صیانت شود.

اجرای کامل خط کشی معابر، نصب و اصلاح تابلوهای راهنمای شهری و نیز بازسازی و بهسازی بافت های فرسوده منطقه ۴ از دیگر مواردی بود که در این نشست از سوی شهردار مورد تاکید قرار گرفت.

این نشست با حضور شهردار کرج و مدیران مجموعه مدیریت شهری در محل ساختمان اداری منطقه ۴ برگزار شد.


شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت پدیده شرق ،تاریخ انتشار: 2مرداد1398،کدخبر:5927 5www.padidehshargh.ir،

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین