پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۰۷۱
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۱
هوشنگ بازوند با اشاره به عدم ثبت روز ملی کرمانشاه در تقویم کشور، گفت: پنجم مرداد ماه روز مهمی در تاریخ کرمانشاه و ایران است و در این روز عملیات پیروزمندانه مرصاد را داشتیم که مُهر پایانی بر هشت سال جنگ تحمیلی بود و همین روز به نام روز کرمانشاه نامگذاری شده است.
شعار سال:استاندار کرمانشاه از پیگیری پروسه ثبت روز ملی کرمانشاه در تقویم طی ماه های آتی خبر داد و از دستگاه های فرهنگی استان خواست در این زمینه جدیت بیشتری داشته باشند.

هوشنگ بازوند  با اشاره به عدم ثبت روز ملی کرمانشاه در تقویم کشور، گفت: پنجم مرداد ماه روز مهمی در تاریخ کرمانشاه و ایران است و در این روز عملیات پیروزمندانه مرصاد را داشتیم که مُهر پایانی بر هشت سال جنگ تحمیلی بود و همین روز به نام روز کرمانشاه نامگذاری شده است.

وی افزود: برای ماندگاری این روز و نشان دادن اهمیت آن باید پنجم مرداد به عنوان روز ملی کرمانشاه در تقویم ثبت شود که متاسفانه تا به امروز چنین اتفاقی رخ نداده است.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مجموعه فرهنگی استان باید در این زمینه پای کار بیایند، گفت: دستگاه های فرهنگی کرمانشاه باید با مشورت با یکدیگر تصمیم گیری کرده و پیشنهاد خود را ارائه دهند تا بتوانیم پیگیری های بعدی در خصوص ثبت این روز در تقویم را داشته باشیم.

وی افزود: در ماه های آتی فعالیت دستگاه های فرهنگی در زمینه پیگیری این موضوع رصد می شود و قطعا پروسه ثبت این روز در تقویم را طی می کنیم.

استاندار کرمانشاه یادآور شد: بعد از این پیگیری ها درنهایت همه چیز بسته به تصمیم شورای عالی انقلاب فرهنگی است، اما تمام تلاش خود را در این زمینه به کار می بندیم.

بازوند ثبت این روز در تقویم را نویدبخش اتفاقات خوبی برای کرمانشاه دانست و افزود: با ثبت این روز میتوانیم برنامه های فرهنگی، اقتصادی، تاریخی و مذهبی برای این ایام تدارک دیده و با این برنامه ها کرمانشاه را بیش از پیش در سطح کشور معرفی کنیم.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا،تاریخ انتشار:4مرداد1398 ؛کدخبر:98050401729،www.isna.ir
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین