پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۲۳۷۷۳
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نسبت به بازداشت زهره بهبودی، خبرنگار روزنامه خراسان و فعال رسانه ابراز نگرانی کرد.

شعارسال :مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی نسبت به بازداشت زهره بهبودی، خبرنگار روزنامه خراسان و فعال رسانه ابراز نگرانی کرد.

زهره بهبودی، خبرنگار روزنامه خراسان و فعال رسانه‌ای شهرستان کلات با شکایت پزشک قانونی این شهرستان بازداشت و به دلیل عدم تامین وثیقه با حکم قاضی به زندان وکیل آباد مشهد منتقل شد.

براساس اخبار رسیده، بازنشر مطالبی در مورد وضعیت نامناسب اورژانس و پزشکی قانونی شهرستان کلات دلیل شکایت از این خبرنگار عنوان شده است.

در پی این اتفاق علاوه بر اعتراض گسترده اصحاب رسانه به بازداشت و درخواست آزادی این خبرنگار، جعفر مرواریدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: وضعیت زهره بهبودی خبرنگار کلات از مراجع ذی‌صلاح در دست پیگیری است.

همچنین پس از اعتراض اصحاب رسانه در فضا مجازی، هیات مدیره خانه مطبوعات و بسیج رسانه نیز طی روزهای گذشته پیگیر آزادی این خبرنگار هستند.

شعار سال ،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت اسکان نیوز،تاریخ انتشار7مرداد 98،کدخبر: 21633 ، www.eskannews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین