پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۲۴۱۹
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱
مدیر عامل بورس تهران از رفت و آمد بیش از 270 سرمایه‌گذار خارجی از این بازار خبر داد و گفت: مجمع بورس تهران در حالی برگزار می شود که برای افزایش سرمایه دو مرحله ای تصمیم گیری خواهد کرد.

شعارسال: حسن قالیباف اصل گفت: طی سال گذشته و امسال سرمایه گذاران خارجی رفت و آمد زیادی به بورس تهران داشته‌اند و این در حالی است که سال گذشته نزدیک به 270 سرمایه‌گذار خارجی از بورس بازدید کرده‌اند.

مدیر عامل بورس تهران افزود: در حال حاضر برخی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری بزرگ از جمله صندوق سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری اقدام به انتقال نقدینگی خود به ایران کرده و انتظار می‌رود که به زودی در ایران فعال شوند.

وی از مجمع شرکت بورس طی روز یکشنبه خبر داد و گفت: سود تحقق یافته در یایان دوره عملکردی بورس تهران به ازای هر سهم براساس ارزش ویژه 310 ریال و براساس عملکرد شرکت اصلی 270 ریال است که در محدوده بودجه برآوردی شرکت است.

قالیباف اصل تقسیم 10 تومانی سود نقدی در مجمع امسال بورس تهران را یادآور شد و گفت: مجوز افزایش سرمایه از 110 میلیارد تومان به 150 میلیارد تومان طی دو مرحله از سازمان بورس و اوراق بهادار اخذ شده که 15 میلیارد تومان آن امسال از محل سود انباشته تحقق خواهد یافت.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 26تیر1395، کدخبر: 13950426000363: www.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین